Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета за създаване на ефективен отдел Маркетинг

от
448 0 31 Юли. 2017
Успешни стратегии

4 съвета за създаване на ефективен отдел Маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всеки отдел във фирмата Ви има огромно значение за нейния успех.

Все пак, колкото и усилия да влагат, ако маркетингът Ви е слаб, продуктите Ви може никога да не привлекат достатъчно клиентското внимание. Ето защо е много важно да имате силен и ефективен отдел Маркетинг.
 
Как да го създадете обаче? Вижте следните няколко съвета:
 
1. Образовайте се.
 
Тук не става дума да станете маркетолог, а да сте наясно с основните видове и подходи в рекламата. В противен случай ще трябва да разчитате напълно на служителите си и няма да можете да преценявате работата им. Ако искате да контролирате какво се случва в отдела Ви, трябва да разбирате с какво се занимава той.
 
2. Търсете хора с разнообразни умения.
 
Не Ви трябват 5-тима маркетингови специалисти, които разбират само от социални мрежи. Трябват Ви хора с различни знания и умения, които да отговарят за различните видове реклама. В противен случай само единия тип маркетингови усилия, които влагате, ще бъде ефективен, а разходите за останалите - напразни.
 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук


3. Вложете време и усилия в ефективната комуникация.
 
Идеята тук не е да внедрите тежки и тромави процедури. Идеята е да комуникирате правилно и да окуражавате и дори приучавате служителите си да комуникират така. Започнете с личен пример, като винаги посочвате какви задачи трябва да се изпълнят максимално ясно, изчерпателно, с конкретни изисквания, най-добре в числови измерители. Колкото по-добре разбират хората Ви какво точно искате, толкова по-лесно ще го изпълнят. Освен това, ако за тях няма неясноти, по-малко неясноти ще възникват и между тях. Може дори да окуражите екипните разработки, при които няколко членове на екипа да работят заедно по разработването на реклами. Например онлайн маркетинга Ви - хората, които се занимават с реклами в социалните мрежи, и тези, които се занимават с имейлинг, могат да обединят усилията си за обща координирана реклама по тези два рекламни канала.
 
4. Окуражавайте честата обратна връзка.
 
По правилния начин, разбира се. Важно е колегите да обсъждат какво не работи, но винаги с уважение към колегите си и никога с омаловажаване на приноса и усилията им. Ако се анализира какво не е проработило, ще се изясни кои са добрите практики в рекламирането на конкретните продукти и услуги на фирмата. Ако се анализира защо даден служител не се е справил, ще се стигне до конфликти в колектива и до неговото разединение. Винаги се стремете да давате пример с обратна връзка, която се съсредоточава първо и най-вече върху приноса и качествата, и говори за умения, които имат нужда от допълнително шлифоване, а не върху недостатъците и слабостите на служителите.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: маркетинг и рекламаслужителиотдел Маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 маркетингови грешки, които задължително да избягвате

от Biznesidei.bg
31 Юли 2018
Ако маркетингът Ви е лош, хората няма да купуват продуктите Ви и да поръчват...

Как да спечелите от клиентските оплаквания

от Biznesidei.bg
17 Юли 2018
Ако работите с клиенти, със сигурност сте чували много оплаквания. Някои са...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.