Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

4 съвета за създаване на ефективен отдел Маркетинг

от
378 0 31 Юли. 2017
Успешни стратегии

4 съвета за създаване на ефективен отдел Маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всеки отдел във фирмата Ви има огромно значение за нейния успех.

Все пак, колкото и усилия да влагат, ако маркетингът Ви е слаб, продуктите Ви може никога да не привлекат достатъчно клиентското внимание. Ето защо е много важно да имате силен и ефективен отдел Маркетинг.
 
Как да го създадете обаче? Вижте следните няколко съвета:
 
1. Образовайте се.
 
Тук не става дума да станете маркетолог, а да сте наясно с основните видове и подходи в рекламата. В противен случай ще трябва да разчитате напълно на служителите си и няма да можете да преценявате работата им. Ако искате да контролирате какво се случва в отдела Ви, трябва да разбирате с какво се занимава той.
 
2. Търсете хора с разнообразни умения.
 
Не Ви трябват 5-тима маркетингови специалисти, които разбират само от социални мрежи. Трябват Ви хора с различни знания и умения, които да отговарят за различните видове реклама. В противен случай само единия тип маркетингови усилия, които влагате, ще бъде ефективен, а разходите за останалите - напразни.
 

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук


3. Вложете време и усилия в ефективната комуникация.
 
Идеята тук не е да внедрите тежки и тромави процедури. Идеята е да комуникирате правилно и да окуражавате и дори приучавате служителите си да комуникират така. Започнете с личен пример, като винаги посочвате какви задачи трябва да се изпълнят максимално ясно, изчерпателно, с конкретни изисквания, най-добре в числови измерители. Колкото по-добре разбират хората Ви какво точно искате, толкова по-лесно ще го изпълнят. Освен това, ако за тях няма неясноти, по-малко неясноти ще възникват и между тях. Може дори да окуражите екипните разработки, при които няколко членове на екипа да работят заедно по разработването на реклами. Например онлайн маркетинга Ви - хората, които се занимават с реклами в социалните мрежи, и тези, които се занимават с имейлинг, могат да обединят усилията си за обща координирана реклама по тези два рекламни канала.
 
4. Окуражавайте честата обратна връзка.
 
По правилния начин, разбира се. Важно е колегите да обсъждат какво не работи, но винаги с уважение към колегите си и никога с омаловажаване на приноса и усилията им. Ако се анализира какво не е проработило, ще се изясни кои са добрите практики в рекламирането на конкретните продукти и услуги на фирмата. Ако се анализира защо даден служител не се е справил, ще се стигне до конфликти в колектива и до неговото разединение. Винаги се стремете да давате пример с обратна връзка, която се съсредоточава първо и най-вече върху приноса и качествата, и говори за умения, които имат нужда от допълнително шлифоване, а не върху недостатъците и слабостите на служителите.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: маркетинг и рекламаслужителиотдел Маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Успешен маркетинг с ограничен бюджет... Но как?

от Biznesidei.bg
03 Април 2018
Не е необходимо да хвърлите стотици левове в маркетингови усилия, за да...

3 начина да получите обратна връзка, с която да победите конкурентите си

от Biznesidei.bg
02 Март 2018
Защо обратната връзка от клиентите може да Ви помогне да победите конкуренцията?...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.