Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 стъпки за привличане на перфектния целеви клиент

от
5745 0 21 Септември. 2016
Успешни стратегии

3 стъпки за привличане на перфектния целеви клиент
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Онлайн инструментите ни предлагат множество възможности да спечелим на своя страна целевата си аудитория без да харчим големи суми. Важното е да разберем как да подходим към маркетинга, така че нашият перфектен целеви клиент - този, който се интересува от продукта ни и е готов да го купи - да дойде при нас с намерение за потребяване.

Как да постигнете това обаче?
 
1. Определете кой е този перфектен клиент.
 
Представете си, че трябва да улучите една мишена. Имате стрелi, но не знаете коя е мишената. Как ще я улучите тогава? Същото е и с клиентите - за да продавате своя продукт, трябва да знаете кой го иска. За целта се вгледайте в пазара: кои потребители са купували продукти и услуги като Вашите или в момента търсят да закупят подобни продукти и услуги? Какви са демографските им особености: възраст, пол, образование, професионална реализация и т.н и т.н. Съставете си ясен профил, за да откриете в кого "се целите".
 
2. "Влезте в главата" на потенциалния си клиент.
 
Представете си, че сте перфектния си клиент и си отговорете на следните въпрос: От какво има нужда? Какво искат най-много? Какъв живот искат да живеят? С какво искат да променят живота си? Заради какво не заспиват вечер? Как искат да реша проблема? И т.н и т.н. Всички тези въпроси ще Ви покажат как мисли клиентът, какви са тревогите му, как иска да разреши проблемите си. Успеете ли да разберете потребителите, ще успеете да разберете и как да им предлагате продуктите и услугите си по такъв начин, че те да искат да ги купят. Ключово тук е да говорите за проблемите и желанията на клиентите си, а не за продукта си. Дайте им възможност първо да Ви разпознаят като бизнес, който ги разбира, и едва след това им покажете, че Вие държите решението на проблема им.
 
3. Изберете подходящия маркетингов канал.
 

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук


Независимо дали ще списвате блог, ще поддържате профил във Facebook, Instagram, Snapchat, дали ще имате канал в YouTube - няма никакво значение. Важно е да изберете онзи канал, в който ще вложите максимума на усилията си и да го направите. Съобразете се с идеалния си целеви клиент - къде се намира той и какви платформи предпочита да използва. По този начин ще концентрирате усилията си именно на онова място, където се намират потребителите Ви, за да ги спечелите.

 
източник: Network Marketing Success

Tags: привличане на клиентипотенциални клиентимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.