Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 съвета за опитване на нови маркетингови техники

от
636 0 09 Март. 2017
Успешни стратегии

3 съвета за опитване на нови маркетингови техники
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Лесно е да поддържаме рутинните методи за реклама - вече ги познаваме и знаем доколко работят. Лесно е да продължим да правим това, което винаги сме правили в маркетинга.

Проблемът тук е, че той не е статичен, клиентите също не са. Затова, за да ги печелите отново и отново и да привличате нови сред тях, трябва също да се променяте, да тествате нови подходи, да излизате от комфортната си зона. Защото по самата си природа добрият маркетинг е динамичният, гъвкавият, адаптиращият се към промените на пазара.
 
За да се съобразите с това и да разнообразите маркетинговата си стратегия, можете да направите следното:
 
1. Говорете с клиентите си.
 
Добрият маркетинг започва и свършва с клиентите, а повечето предприемачи не разговарят с тях достатъчно. Животът на всеки потребител се променя непрекъснато и Вие трябва да не изоставате. Ако имате прекалено много потребители, за да говорите с всеки по отделно, определете няколко фокус групи и организирайте анкета сред тях. Каквото научите от анкетата, ще Ви помогне да адаптирате маркетинговата си стратегия към изискванията на клиентите си.
 
2. Опитайте нови рекламни канали.
 
Винаги има нови начини да достигнете клиентите. Със сигурност има такива, които не ползвате или дори не познавате. Единственият начин да ги опознаете е да направите проучване за тях и да започнете да ги прилагате. Вижте какво са правили другите фирми в тези канали и се поучете от опита им. Имате възможност дори да приложите по-добрите стратегии и да видите доколко ще проработят за Вас.
 

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук


3. Създайте нови типове съдържание.
 
Необходимо е постоянно да публикувате ново съдържание в социалните мрежи, за да поддържате интереса на аудиторията си. Да, изтощително е, но е особено важно. Освен това потребителите се нуждаят от динамика на съдържанието, за да поддържа то интереса им. Затова експериментирайте с нови типове съдържание: ако до момента сте публикували единствено текст, опитайте с видеа или инфографики, дори подкастове. Разгледайте възможностите и изберете най-добрата, съобразно продуктите и услугите, които предлагате.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламаклиентирекламни канали

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

Как да опознаете клиентите си?

от Biznesidei.bg
20 Април 2017
За да предложите на един клиент продукт, който той действително да пожелае, трябва...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.