Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 реплики, с които да превърнете потенциалните в реални клиенти

от
4004 0 13 Февруари. 2017
Успешни стратегии

3 реплики, с които да превърнете потенциалните в реални клиенти
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Първият Ви разговор с потенциален клиент е една от най-важните част и на процеса по продажбата. Ако се справите на тази стъпка, най-вероятно ще последва втора среща и продажба. За жалост повечето продавачи нямат добра представа как успешно да завържат разговор с потенциалните клиенти и вместо това директно започват с уговарянето на сделката.

Вместо да провалите шансовете си, влизайки в продажбен монолог за качествата на продукта или услугата си, по-добре се съсредоточете в откриването на стратегическа реплика за старт. С нейна помощ ще успеете от една страна да хванете вниманието на клиента си, а от друга - да научите повече за него.
 
Подобни стратегически реплики са:
 
1. ''Ето какво се случва на Вашия пазар в момента...''
 
Подобно начало, подкрепено с важни факти, Ви показва като експерт в съответната област. Така демонстрирате, че разбирате условията, при които потенциалният Ви клиент работи, което пък ще го накара да Ви слуша, а това означава да спечелите половината битка. Колкото повече важна информация споделяте с потенциалния си клиент, толкова повече ще Ви слуша той, толкова повече и доверието му у Вас ще нараства.
 
2. "Три предизвикателства, които виждам пред индустрията, в която работите, са...''
 
Това е особено ефективно начало на разговора. Разбира се, трябва да се уверите, че говорите за такива предизвикателства, които Вие сте в състояние да решите. Или пък за чието решение можете много да съдействате. Изберете онези три, които са най-важни и създават най-значителни главоболия на потенциалния Ви клиент. От този момент нататък сте грабнали вниманието му. За да използвате това начално изречение обаче, Ви се налага добра предварителна подготовка, както и да се поставите на мястото на клиента си и да прецените кое е най-важно от негова гледна точка.
 

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


3. "Кое е най-голямото предизвикателство, пред което сте изправен?''
 
Това е много прост, но и много ефективен въпрос. Той окуражава потенциалния клиент да посочи какво най-много го притеснява в момента. Освен това предполага и последващ въпрос: "Какво мога аз да направя, за да Ви помогна да се справите с това предизвикателство?''. Продажбите не са игра на гатанки, затова не се притеснявайте директно да задавате въпроси. Този директен начин да започнете разговора Ви позволява да постигнете няколко неща. От една страна клиентът ще Ви вижда като експерт, от друга страна ще го ангажирате директно, от следваща ще научите много за него, а и ще се приближите до реализирането на крайната цел - продажбата.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: продажбипотенциални клиентимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

5 грешки в сферата на продажбите, които да избягвате

от Biznesidei.bg
21 Октомври 2016
Не всеки е факир в продажбите. Всъщност, повечето от нас не са. Добрата новина е, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.