Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от
684 0 31 Август. 2018
Успешни стратегии

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за различни рекламни канали - сайтове, социални мрежи, дори телевизия и печат.

Причината за това е ясна - те помагат в убеждаването на клиентите да направят покупка. 
 
Защо обаче? Ето 3 причини за това:
 
1. Силата на препоръката.
 
Когато видим, че някой е доволен от даден продукт и би го ползвал отново, това подчертава позитивните качества на продукта и ни стимулира и ние да го купим. Или най-малкото ни кара да полюбопитстваме за него. Чуждите впечатления ни съдействат да се отървем от усещането за риск, което съпътства покупките.
 
2. Демонстрация на прозрачност.
 
Впечатленията от клиентите са инструмент, който демонстрира какво действително върши един продукт, дали е толкова полезен, колкото твърди рекламата му, дали си заслужава да дадеш пари за него. При товa тези впечатления не идват от самия производител, а от потребител, който е външно лице и няма интереси, свързани с печалбата от продукта. Затова и може да се разчита, че впечатленията му отговарят на действителността.
 

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук


3. Съпричастност към общността.
 
Хората имат нужда да бъдат част от дадена общост. Затова и, купувайки даден продукт, който се харесва на определена общост, те стават част от общността, асоциират се с нея. Да речем, че предлагате наръчници с експертни решения за счетоводство. Колкото повече потенциалните Ви клиенти четат мненията на потребители, които са избегнали глоби заради Вашите наръчници, толкова по-стимулирани ще са да си ги купят. Защото и те ще искат да са част от счетоводителите, спестили си глоби.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: клиентимаркетинг и рекламапродукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

Как да опознаете клиентите си?

от Biznesidei.bg
20 Април 2017
За да предложите на един клиент продукт, който той действително да пожелае, трябва...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.