Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Управление на времето за предприемачи: Как?

от
8670 0 11 Декември. 2017
Успешни практики

Управление на времето за предприемачи: Как?
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За всички, не само за предприемачите.

Но като предприемач, Вие трябва да се научите да управлявате времето си ефективно, за да се справяте с всички важни задачи във връзка с управлението на бизнеса си.
 
Как да го направите? Ето няколко съвета:
 
1. Определете какво е важно да свършите всеки ден.
 
Независимо дали ще определяте всичко това за всеки конкретен ден или за цяла седмица напред, няма значение. Важно е да изясните приоритетите си. Така ще си осигурите яснота какво задължително трябва да се свърши и какво може да се прехвърли за по-късен етап, ако не остане време за него. С което ще си спестите пропускането на важни задачи.
 
2. Контролирайте прекъсванията.
 
За да си осигурите добра продуктивност, трябва да ограничите разсейващите елементи, защото Ви прекъсват. Отваряйте имейла си през определени часове от деня. Ограничете срещите и оперативките до определен часови период и разрешете разговори извън този период само по спешни въпроси. Всичко останало може да Ви се праща по електронната поща. Така ще си осигурите блокове от време, през които ще работите спокойно.
 

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

В електронен формат: Ръководство за работа с Excel
В електронен формат: Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук


3. Разпределете времето си.
 
Иначе казано определете по часове какво конкретно ще вършите. Можете да го направите с хартиен огранайзер или с мобилно приложение. Това ще Ви помогне от една страна да сте наясно кога с какво трябва да се заемете, но и ще Ви помогне да задържите вниманието си върху всяка една задача, защото ще знаете какво идва след нея.

Още съвети за управление на времето четете тук >>>
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на времетопредприемачиуправление на бизнеса

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за управление на времето за фрийлансъри

от Biznesidei.bg
13 Май 2022
Да работиш за себе си със сигурност носи свобода. Но върви с важното изискване за...

3 начина предприемачите да си спестят преумората

от Biznesidei.bg
12 Октомври 2021
Да управлявате собствен бизнес може да е мечтата Ви, но това не означава, че...

5 филма, които предприемачите трябва да гледат

от Biznesidei.bg
12 Юни 2020
Като предприемач винаги се нуждаете от вдъхновение и мотивация, за да развивате...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.