Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да разрешите тези 3 често срещани спора между бизнес партньори

от
396 0 26 Септември. 2017
Успешни практики

Как да разрешите тези 3 често срещани спора между бизнес партньори
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В партньорството, както всяко друго общо начинание, може да възникнат конфликти и спорове.

Те, разбира се, не предполагат, че общото начинание трябва да се изостави. Напротив, те предполагат да се потрудите за разрешаването им.
 
Как да стане това? Вижте тук начините за справяне с 3 от най-често възникващите спорове между бизнес партньори:
 
1. Финансовите решения.
 
Ако само един от партньорите се занимава с взимането на финансови решения, е естествено в даден момент да се скара с другата страна. В крайна сметка тук става дума за боравене с пари, които принадлежат и на двамата. За да се справите с този проблем, най-добре е да направите следното: не прилагайте взети финансови решения, без одобрението на другата страна. При това одобрение, дадено при разбиране и яснота какви ще са последствията от взетото решение.
 
2. Операциите.
 
Всички ние вършим нещата различно. Затова и двама партньори е естествено да имат различни гледища по какъв начин трябва да се извършват операциите във фирмата, кое как да се прави. За да разрешите този конфликт, разчитайте на ясната комуникация и консенсуса. Иначе казано, седнете заедно и обсъдете възможните варианти за изпълнение на операциите, за да откриете и приложите оптималния.
 

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


3. Интелектуална собственост.
 
Ако смятате да вложите такава в бизнеса си, защитете я предварително и позволете на фирмата да я ползва под лиценз. С това ще избегнете последващи дори съдебни спорове, в които е много възможно незащитената Ви интелектуална собственост да бъде счетена собственост на фирмата.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: бизнес партньорствопартньориуправление на бизнеса

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от Biznesidei.bg
10 Август 2018
Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно...

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.