Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от
590 0 22 Май. 2018
Успешни практики

Как да повишите цените без да изгубите клиенти
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако обаче, да речем, сте подценили стоките си в началото, как да повишите цените им сега без да отблъснете потребителите?

Ето какво можете да направите:
 
1. Бъдете честни.
 
Трябва ли да повишите цената, посочете ясно и конкретно какво налага тази стъпка. Дали използвате по-висококачествени суровини, по-добра технология, по-добри опаковки, осигуряващи по-висока трайност... Всичко това трябва да стане достояние на клиентите. Скриете ли нещо, мислейки, че няма да забележат, си вкарвате автогол. Освен това, ако стоките Ви имат подобрение, то трябва да достигне до знанието на клиентите Ви.
 
2. Изберете подходящ момент.
 
Не е добра идея да вдигате цените в момент, когато репутацията Ви сред потребителите не е особено висока. Направите ли го, ще отблъснете клиентите още повече. Изчакайте момента, в който те са доволни както от стоките Ви, така и от обслужването Ви. Тогава ще са готови да платят повече, защото ще знаят, че си струва.
 
3. Използвайте добавени продукти.
 

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук


Да речем, че продавате техника. Дадено устройство до момента се е продавало без включени в комплекта батерии. Включите ли ги, можете да повишите цената. Ако пък, да речем, имате ресторант и предлагате салата цезар с пиле за 7 лв., можете да промените менюто така: да предлагате салата Цезар без пиле за 6 лв., но да предложите допълнително пиле за 1,50 лв. или сьомга за 2 лв. Така цената на новата салата превишава цената на старата, но по неагресивен начин. Друг вариант е да поддържате цената на основния си продукт еднаква, но да увеличавате тази на добавените стоки, които подобряват употребата му.
 
4. Елиминирайте стоки и услуги и се освободете от клиенти, които не Ви носят приходи.
 
Това не носи директен ръст на цената на продуктите Ви, но ефектът е сходен, защото ще спестите разходи. Няма смисъл да губите време, ресурси, средства за стоки, които се представят лошо на пазара, както и за потребители, които не Ви носят печалба. Понякога дори хората, които купуват от Вас, Ви костват повече, отколкото Ви дават, затова е важно да се освободите от тях. Направете същото и с всеки продукт и услуга, от които нямате полза. Освободеното време и ресурси пък пренасочете там, където генерирате печалби.
 
източник: allbusiness.com

Tags: ценообразуванепродуктиклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 начина да повишите продуктивността си чрез по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2017
Очевидно няма как да създадете повече време за себе си от тези 24 часа, скоито...

Защо е по-умно да продавате на корпоративни, а не на битови клиенти

от Biznesidei.bg
17 Юни 2016
Ако се питате дали да произвеждате продукти за крайни или корпоративни клиенти,...

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от Biznesidei.bg
10 Август 2018
Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.