Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

9 трика за по-добро управление на времето

от
549 0 30 Март. 2018
Успешни практики

9 трика за по-добро управление на времето
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от ключовите неща, които ще Ви помага да вървите напред.

Как обаче да увеличите своята? Като се научите да управлявате времето си по-добре, за да Ви остава достатъчно от него, да вършите повече.
 
Ето няколко трика, които да Ви помогнат в тази задача:
 
1. Определете 5-те неща, които задължително трябва да свършите през абсолютно всеки свой работен ден. 
 
Дали ще са да пуснете определена реклама, да проведете срещи с клиенти или да направите някаква справка, няма значение. Важното е, че това са задачите, които не можете да пропуснете.
 
2. Отделете време за почивка. 
 
Не непрекъснатото работене, а умното Ви прави ефективни. Усилената работа трябва да бъде прекъсвана от време за почивка, в което да се "презаредите" с енергия.
 

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук

CD Модели договори на английски език
CD Модели договори на английски език

Повече детайли тук


3. Игнорирайте социалните мрежи. 
 
Дори и да работите в тях, свършете си само работата. Не губете време в четене на статуси и гледане на снимки. Правете го само в свободното си време. Ако често получавате съобщения във Фейсбук например, изключете Интернета на телефона си.
 
4. Сегментирайте деня си и определете какво ще вършите във всеки от сегментите.
 
Вземете си календар или си изтеглете приложение. С негова помощ разделете деня си на, да речем, часове и определете какво ще вършите във всеки един от тях. Така ще можете да се заемате с нещата едно по едно и да се съсредоточавате в работата върху тях без да се притеснявате, че няма да остане време за другите задачи.
 
5. Водете си списък.
 
Записвайте си задачите. Може да Ви изглежда смешно, но по този начин не само че няма да пропуснете някоя, но и ще сте по-наясно кога какво трябва да вършите. Освен това ще се предпазите от усещането, че сте не знаете с какво да се заемете по-напред.
 
6. Вършете възможно най-много в първите дни от седмицата.
 
Не се изкушавайте да оставяте нещо за другия ден. В петък сте вече изморени и по-скоро настроени за почивка. Колкото по-малко важни задачи имате тогава, толкова по-леко и приятно ще минава последният работен ден.
 
7. Забравете за вършенето на много неща едновременно.
 
Така нареченият мултитаксинг няма да Ви помогне да увеличите производителността си. По-скоро ще Ви накара да свършите задачите си некачествено, а не това е целта, нали?
 
8. Пишете по-кратки имейли.
 
Старайте се в имейлите си да бъдете максимално кратки и конкретни. Не е необходимо да преливате от учтивости или да се въртите около темата в продължение на редове, докато я стигнете. Това ще спести и на Вас и на получателите на съобщенията Ви ценно време.
 
9. Създайте си навици.
 
Всеки от нас работи по различен начин. Потърсете стила, който Ви кара да се чувствате най-добре, който Ви мотивира. Вижте кой е моментът от деня, когато активността Ви е най-голяма. Имайки всичко това предвид, ще можете да си създадете рутина. А създадете ли я, ще можете сутрин да се залавяте за работа без да умувате дълго над това какво трябва да направите първо.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на времетона работапродуктивност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

3 начина да се настроите за справяне с досадната, но важна работа

от Biznesidei.bg
18 Април 2017
Отлагането на трудните задачи няма да Ви помогне да се справите с тях. Без...

10 бързи съвета за управление на времето

от Biznesidei.bg
23 Март 2017
Организираност, фокусиране и продуктивност са ключовете към успешното...

4 начина да повишите продуктивността си чрез по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2017
Очевидно няма как да създадете повече време за себе си от тези 24 часа, скоито...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.