Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 случая, в които трябва да откажете работа

от
1876 0 30 Март. 2017
Успешни практики

6 случая, в които трябва да откажете работа
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Колкото и да има нужда от пари, понякога бизнесът трябва да отказва работата, която му се възлага.

В противен случай рискува да загуби повече, отколкото ще спечели. Бъдете внимателни и не се лъжете от парите, които Ви се предлагат, защото не всяка загуба на ресурси е свързана със загуба на пари. 
 
Ето при какви случаи е по-добре да отклоните желанието на клиентите да работят с Вас:
 
1. Когато не са склонни да Ви платят, колкото заслужавате.
 
Определете ценовото си равнище и се придържайте към него без изключение. Ако получите по-малко, отколкото заслужавате, ще съжалявате, че сте поели работата. Освен това клиентите, които се пазарят за по-ниска цена, често се оказват проблемни. Ако за една услуга трябва да платят Х лв., те ще очакват да платят същото за друг тип услуга. Така че по-добре се концентрирайте върху хората, които са готови да платят пълната сума за това, което предлагате.
 
2. Когато нямате време.
 
Да, приходите биха били много полезни, но е по-добре да си спестите стреса и да се застраховате срещу претупването на другите си задължения, за да вместите това. По-добре обяснете на клиента, че в момента не можете да поемете работата, защото сте прекалено заети и не искате да му предлагате ниско качество.
 

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


3. Когато сроковете са прекалено ниски.
 
Защо Ви е да приемате работа, в която трябва да се състезавате с часовника от самото начало? Да, клиентите са важни, но ако те не са наясно със собствения си интерес, покажете им го. Прибързаното изпълнение води до грешки и ниско качество. Не правете компромиси със своето.
 
4. Когато работата не съвпада с нишата, в която се развива фирмата Ви.
 
Бъдете наясно с това какво умеете да правите най-добре и се придържайте към него. Няма нищо лошо да излезете на нови пазари, но ако не сте подготвени добре за това, не рискувайте позитивната си репутация. По-добре е първо да усвоите нужните умения, едва след това да се заемате със задачи, които им съответстват.
 
5. Когато работата просто не е интересна.
 
Докато фирмата тепърва стъпва на крака, най-вероятно ще се налага да приемате всякаква работа. Когато вече се стабилизира и можете да си го позволите, се заемайте с онези задачи, които са Ви интересни. За да не се чувствате виновни, тъй като тази причина на пръв поглед е маловажна, добра идея е да имате контактите на свои колеги от бранша. Така ще можете да препратите към някой от тях всеки клиент, с чиито заявки не бихте искали да се заемете.
 
6. Когато имате лошо предчувствие.
 
Понякога инстинктът може да Ви покаже с кои клиенти не трябва да работите. Ако имате лошо предчувствие или нещата изглеждат "прекалено хубаво, за да са истина", по-добре откажете поръчката. Това може да Ви спести значителни главоболия, колкото и ирационално да изглежда.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: клиентизагубиуправление на бизнеса

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

Защо е по-умно да продавате на корпоративни, а не на битови клиенти

от Biznesidei.bg
17 Юни 2016
Ако се питате дали да произвеждате продукти за крайни или корпоративни клиенти,...

Книга с практически решения 2 в 1 - Счетоводство + ТРЗ

от Biznesidei.bg
13 Ноември 2018
Няма фирма - дори и най-малката, която да не е задължена най-малкото да...

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от Biznesidei.bg
10 Август 2018
Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.