Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 ключови елемента, които всеки сайт на малък бизнес трябва да има

от
618 0 06 Март. 2017
Успешни практики

5 ключови елемента, които всеки сайт на малък бизнес трябва да има
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Бизнесът Ви може да е малък, но е задължително да има собствен сайт, дори и ако няма да го използвате за продажба на продуктите си онлайн.

Вижте кои са 5-те най-ключови елемента, които той трябва да включва:
 
1. Силна основна страница
 
Тя ясно трябва да посочва какво представлява бизнеса Ви, заедно с:
❐ Какво предлага
❐ На кого го предлага
❐ Защо съществува
❐ Защо клиентите да се интересуват от него
 
Съществуват множество креативни дизайни, но оставяйки ги настрани, минимумът, който сайтът Ви трябва да съдържа, е: логото Ви, кратко описание на фирмата, меню за навигация, което да води посетителите към важните страници от сайта Ви.
 
Имайте предвид, че е важно сайтът Ви да е оптимизиран за търсачки.
 

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук

КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване
КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване

Повече детайли тук


2. Лесна навигация.
 
Важно е навигиращото Ви меню да е лесно за употреба и да се вижда веднага щом страницата Ви бъде отворена. Така потребителите много по-лесно ще откриват търсената от тях информация. Колкото по-бързо става това, толкова по-малко хора ще напускат сайта Ви без да го разгледат.
 
Когато обмисляте как да го структурирате така, че да се навигира лесно, отговорете си на следните въпроси:
❐ Какви категории продукти и/или услуги предлагате?
❐ Колко струват  тези продукти и/или услуги?
❐ Къде се намира магазинът или офисът Ви? Какво е работното му време?
❐ Как клиентите могат да закупят продуктите и/или услугите Ви? Какви разплащателни възможности имат?
 
3. Търсачка.
 
Добавете я в допълнение на менюто за навигация. Тя ще помогне на потребителите да съкратят времето на откриване на нужната им информация. Освен това търсенето ще става автоматично, а не ръчно, което осигурява удобство. А за потребителите удобството е от особено значение - ако Вие не им го предложите, ще го потърсят при някой друг.
 
4. Достъп до помощ.
 
Понякога сайтът Ви няма да може да отговори на въпросите на потребителите. Или те ще се нуждаят от съдействие. Затова е важно да поставите на видимо място данните си за контакт. Обикновено адрес, телефон и имейл са напълно достатъчни, но при желание можете да добавите профилите на бизнеса си в социалните мрежи.
 
5. Страница с отговори на често задавани въпроси.
 
Колкото повече общувате с потребителите си, толкова повече повтарящи се запитвания ще събирате. За да улесните и клиентите и себе си, подгответе списък с най-честите въпроси и техните отговори и ги публикувайте на сайта си. По този начин хората, които посещават сайта Ви, по-лесно ще откриват информацията, от която се интересуват.

източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес сайтмалък бизнеспотребители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.