Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да повишите продуктивността си чрез по-добро управление на времето

от
956 0 03 Февруари. 2017
Успешни практики

4 начина да повишите продуктивността си чрез по-добро управление на времето
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Очевидно няма как да създадете повече време за себе си от тези 24 часа, скоито разполагаме всички.

Въпреки това с по-разумното му управление ще съумеете да се справяте с по-голям брой задачи. За да го постигнете, следвайте тези няколко съвета:
 
1. Покажете, че времето Ви интересува.
 
Ако се държите като човек, който цени времето си, и другите ще го ценят. Затова винаги поставяйте ясни граници колко от него можете да отделите за всяка конкретна среща, разговор, обсъждане и т.н. Така ще си спестите страничните маловажни дейности, които хабят от минутите Ви излишно. Носете аурата на човек без време за губене и няма да Ви занимават с неща без особена важност.
 
2. Разпределете от задачите си на своя екип.
 
Ако сте запазили за себе си част от оперативната работа, време е да я прехвърлите на хората от оперативното ниво. Ваша работа са стратегическите задачи и никой не може да ги свърши вместо Вас. Колкото и малко работа да преразпределите, тя ще Ви освободи времеви ресурс, който ще можете да вложите в по-важни дейности.
 
3. Автоматизирайте максимално.
 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук


Проучете възможностите, които имате за автоматизиране на процесите във фирмата си. С въвеждането на софтуерни продукти можете да улесните не само себе си, но и екипа си. Освободеното време ще е полезно и за Вас, и за тях,  защото ще Ви позволи да се съсредоточите върху по-важни дейности. Вгледайте се в повтарящите се, дори малко досадни, задачи и потърсете начин да се изпълняват на "автопилот".
 
4. Приоритизирайте отговорностите си.
 
Независимо от броя на задачите, които трябва да свършите, със сигурност сред тях се крият по-важни и по-маловажни. Определете важните си отговорности и им поставете приоритет. Подготвяйте си ежедневен списък със задачи, като почнете от най-ключовите и вървите към най-малко ключовите. Така дори в края на деня да не сте свършили всичко от списъка, основното от него все пак ще е изпълнено.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на времетопродуктивностна работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

3 начина да се настроите за справяне с досадната, но важна работа

от Biznesidei.bg
18 Април 2017
Отлагането на трудните задачи няма да Ви помогне да се справите с тях. Без...

10 бързи съвета за управление на времето

от Biznesidei.bg
23 Март 2017
Организираност, фокусиране и продуктивност са ключовете към успешното...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...

Какво предполага един бизнес с щанд за натурален сок


Интересни идеи за бизнес!...

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.