Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 ключа към стабилния бизнес

от
655 0 16 Декември. 2016
Успешни практики

4 ключа към стабилния бизнес
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Стабилността в бизнеса носи така важно и за предприемачите, и за служителите спокойствие. При това без значение дали реализирате високи или не чак толкова печалби.

Как обаче да си осигурите тази стабилност:
 
1. Фокусирайте се върху непрекъснат и концентриран маркетинг.
 
Независимо дали фирмата Ви се намира в подем или в спад, маркетингът е това, което може съответно да задържи статуквото или да го промени. Затова е много важно да му отдавате значителни усилия. Не правете грешката да рекламирате усилено само когато нещата не вървят добре. Първо, защото ако не рекламирате, губите печалбите, които маркетингът носи. И второ, защото никога не знаете кога неглижирането на тези усилия ще Ви постави отново в губеща позиция. Вместо да стигате до губещата позиция, продължавайте да развивате маркетинга си. 
 
С помощта на непрекъснатия маркетинг си осигурявате и възможности за печалба, дори когато състоянието на икономиката е влошено. Разбира се, не толкова, колкото при добри икономически условия, но все пак такива ще бъдат налични, което ще Ви позволи да продължите да развивате фирмата си.
 
2. Внимавайте с финансите.
 
От една страна е важно да внимавате как инвестирате - т.е. да калкулирате риска. От друга страна е важно да инвестирате, дори и предпазливо, защото това Ви носи приходи. От трета страна е много важно да имате разполагаеми пари в брой, иначе казано да имате бързоликвидни активи. С тяхна помощ ще можете не само да поемате разходите си при по-затруднено положение, но и бързо да се възползвате от възможност да инвестирате. Парите в брой позволяват повратливост на фирмата и по-бързо адаптиране към промените в бизнес средата.
 
Още повече, че банките предпочитат да заемат пари на хора, които нямат нужда от тях. Ето защо при проблеми в икономиката, банките няма да са склонни да Ви отпуснат заем и ще трябва да разчитате на собствените си средства.  

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук


 
3. Останете фокусирани при трудностите.
 
Кризите са точно толкова част от бизнеса, колкото са и от самия живот. Затова е важно, изправите ли се пред затруднение, да запазите концентрацията си върху най-важните си бизнес цели. Особено важно е да не се паникьосвате. Проблемите имат решение и Вашата задача е да го намерите. Не губете време в самосъжаления и негативизъм. 
 
4. Приспособявайте организацията на бизнеса си.
 
Да речем, че определен тип сделки отпадат от Вашия бизнес. Вместо да бързате да освободите служителя, който се е занимават с тях, помислете къде другаде можете да го включите в организацията. Загубата на качествени служители ще Ви струва много скъпо, защото качествени служители се намират трудно. Затова е по-добре да приспособявате организацията на бизнеса си към новите ситуации, като съхраните човешкия капитал, вместо да се опитвате да пестите, като съкращавате хора.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на бизнесмаркетинг и рекламабизнес развитие

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 ключови компонента на бързото бизнес развитие

от Biznesidei.bg
01 Август 2017
Развитието на бизнеса зависи от множество фактори - от продуктите и услугите, през...

Зарежете думата ако и се насладете на ускорено бизнес развитие

от Biznesidei.bg
16 Юни 2016
Когато възпитавате децата си, често се случва да кажете: Ако си изядеш вечерята, ще...

7 тайни на бързото бизнес развитие

от Biznesidei.bg
18 Май 2016
Предприемачите, които тепърва стартираt бизнеса си, имат много задачи, с които да...

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.