Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 ключа към стабилния бизнес

от
726 0 16 Декември. 2016
Успешни практики

4 ключа към стабилния бизнес
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Стабилността в бизнеса носи така важно и за предприемачите, и за служителите спокойствие. При това без значение дали реализирате високи или не чак толкова печалби.

Как обаче да си осигурите тази стабилност:
 
1. Фокусирайте се върху непрекъснат и концентриран маркетинг.
 
Независимо дали фирмата Ви се намира в подем или в спад, маркетингът е това, което може съответно да задържи статуквото или да го промени. Затова е много важно да му отдавате значителни усилия. Не правете грешката да рекламирате усилено само когато нещата не вървят добре. Първо, защото ако не рекламирате, губите печалбите, които маркетингът носи. И второ, защото никога не знаете кога неглижирането на тези усилия ще Ви постави отново в губеща позиция. Вместо да стигате до губещата позиция, продължавайте да развивате маркетинга си. 
 
С помощта на непрекъснатия маркетинг си осигурявате и възможности за печалба, дори когато състоянието на икономиката е влошено. Разбира се, не толкова, колкото при добри икономически условия, но все пак такива ще бъдат налични, което ще Ви позволи да продължите да развивате фирмата си.
 
2. Внимавайте с финансите.
 
От една страна е важно да внимавате как инвестирате - т.е. да калкулирате риска. От друга страна е важно да инвестирате, дори и предпазливо, защото това Ви носи приходи. От трета страна е много важно да имате разполагаеми пари в брой, иначе казано да имате бързоликвидни активи. С тяхна помощ ще можете не само да поемате разходите си при по-затруднено положение, но и бързо да се възползвате от възможност да инвестирате. Парите в брой позволяват повратливост на фирмата и по-бързо адаптиране към промените в бизнес средата.
 
Още повече, че банките предпочитат да заемат пари на хора, които нямат нужда от тях. Ето защо при проблеми в икономиката, банките няма да са склонни да Ви отпуснат заем и ще трябва да разчитате на собствените си средства.  

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук


 
3. Останете фокусирани при трудностите.
 
Кризите са точно толкова част от бизнеса, колкото са и от самия живот. Затова е важно, изправите ли се пред затруднение, да запазите концентрацията си върху най-важните си бизнес цели. Особено важно е да не се паникьосвате. Проблемите имат решение и Вашата задача е да го намерите. Не губете време в самосъжаления и негативизъм. 
 
4. Приспособявайте организацията на бизнеса си.
 
Да речем, че определен тип сделки отпадат от Вашия бизнес. Вместо да бързате да освободите служителя, който се е занимават с тях, помислете къде другаде можете да го включите в организацията. Загубата на качествени служители ще Ви струва много скъпо, защото качествени служители се намират трудно. Затова е по-добре да приспособявате организацията на бизнеса си към новите ситуации, като съхраните човешкия капитал, вместо да се опитвате да пестите, като съкращавате хора.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на бизнесмаркетинг и рекламабизнес развитие

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 ключови компонента на бързото бизнес развитие

от Biznesidei.bg
01 Август 2017
Развитието на бизнеса зависи от множество фактори - от продуктите и услугите, през...

Зарежете думата ако и се насладете на ускорено бизнес развитие

от Biznesidei.bg
16 Юни 2016
Когато възпитавате децата си, често се случва да кажете: Ако си изядеш вечерята, ще...

7 тайни на бързото бизнес развитие

от Biznesidei.bg
18 Май 2016
Предприемачите, които тепърва стартираt бизнеса си, имат много задачи, с които да...

Книга с практически решения 2 в 1 - Счетоводство + ТРЗ

от Biznesidei.bg
13 Ноември 2018
Няма фирма - дори и най-малката, която да не е задължена най-малкото да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Валидна ли е още обявата интересувам се моля пишете ми...

Кодекс на труда и още 12 ТРЗ закони и наредби, които работодателят трябва да спазва


димитрина...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.