Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 критично важни съвета за финансов успех

от
915 0 19 Април. 2017
Успешни практики

3 критично важни съвета за финансов успех
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Независимо дали става дума за бизнеса или за личните Ви финанси, разумното управление е ключов фактор.

Ако искате да разходвате парите си разумно и без да прекалявате, има няколко съвета, които да следвате. Най-хубавото - с малко дисциплина няма да се окажат толкова сложни.
 
Ето за какво става дума:
 
1. Планирайте предварително и поставяйте финансови цели, които искате да постигнете.
 
Помислете какво искате да постигнете във финансово отношение. След като поставите целите си, ще можете да ги раздробите на задачи, които да планирате във времето. По този начин ще определите в какво състояние ще сте Вие и финансите Ви в обозрим бъдещ период и ще можете да започнете да работите за постигането на целите си своевременно. Защото в крайна сметка финансите изискват от Вас усилия, в общия случай - дългосрочни. Освен това преценявайки предварително ще изберете най-подходящата стратегия за постигане на финансовите си цели.
 
2. Определете бюджет и стриктно се придържайте към него.
 
На първо място това ще Ви спести излишните разходи. Освен това ще Ви покаже къде можете да спестите пари и къде се налага да вложите повече. С работата по бюджета ще изясните всяко едно перо, което Ви хаби средства, и ще прецените от кое действително се нуждаете и кое можете да ''орежете''. Добра идея е винаги да определяте буферни средства, които да използвате само и единствено за важни неща. Спазвайте бюджета си стриктно, за да следите внимателно какво разходвате и да спестите максимално.
 

CD Модели договори на английски език
CD Модели договори на английски език

Повече детайли тук

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук


3. Спестявайте винаги, когато е възможно, и колкото се може по-рано.
 
Не бързайте да харчите парите, които Ви останат след разпределянето на бюджета. Не мислете, че те са именно за да се харчат безразборно. По този начин ще се лишите от реализиране на цели, които отнемат повече средства от тези, които имате на разположение в дадения момент. Ако искате да реинвестирате във фирмата си, ще Ви трябва капитал - спестете го. Ако искате да отидете на почивка на мечтано място - спестявайте. Разбира се, никой не казва да броите всяка стотинка и да не си позволявате нищо вън от бюджета. Правете го, но с много стриктна мярка - независимо дали харчите за бизнеса си или за себе си.

 
източник: businessinsider.com

Tags: финансиразходиуправление на финансите

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.