Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 клишета, които всеки предприемач трябва да следва

от
9046 0 17 Ноември. 2015
Успешни практики

3 клишета, които всеки предприемач трябва да следва
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Клишетата не стават такива, освен ако не са правилни. В днешно време обаче бизнесът се колебае да приеме като факти именно установените такива, опитва се да мисли "вън от кутията" и да "преоткрие Америка".

Очевидно не всички клишета помагат за развитието на фирмата. Някои просто се използват за маскиране на неудобните истини. Обаче наред до тези, които не трябва да следвате, стоят и онези от клишетата, които трябва да спазвате в бизнеса си. Ето за кои става въпрос:
 
1. Клиентът винаги е прав.
 
Да, това може и да е дразнещо, но е много важно да уважавате гледната точка на потребителите си и да опитвате да удовлетоворите желанията и изискванията им. Обслужването Ви трябва да е на високо ниво, защото е важен фактор за това дали клиентите ще Ви имат доверие.
 
Разбира се, клиентите Ви не винаги са напълно прави, но това няма значение, защото всеки проблем всъщност е възможност да им покажете способността си да се справяте. А ако знае, че можете да се справите с проблема му, клиентът ще се обръща именно към Вас.
 
2. И двете страни трябва да печелят.
 
Всеки участник в една сделка трябва да усеща, че печели - това е основната концепция на добрия бизнес. Когато една от страните усеща, че вече не печели от сделката, това е знак, че бизнес отношенията скоро ще се развалят.
 
В крайна сметка, за да се върне и да купува отново от Вас, клиентът Ви трябва да има полза. И както се грижите за своята собствена, така трябва да се грижите за неговата.
 
3. Нещата са такива, каквито са.

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук


 
В бизнеса има фактори, които са напълно извън контрола а предприемача. Затова той просто трябва да се научи да живее и работи с тях. Независимо колко имейла ще прати, колко връзки ще опита да ползва и как ще промени продуктите и услугите си, той не може да промени една лоша сделка или една неподходяща бизнес концепция.
 
Ако направите тест на определена стратегия, колкото и да я харесвате, ако е губеща, трябва да я изоставите. Ако с много любов сте създали даден продукт, но той е пазарен провал, трябва също да го изоставите. В противен случай само ще си навредите. Подгответе се да приемете дори и най-неудобните истини, защото нещата действително са такива, каквито са. И ако са точно такива, извън възможностите Ви е да ги промените. Вложете усилията си в продуктивни дейности.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: предприемачиуправление на бизнесаклишета

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина предприемачите да си спестят преумората

от Biznesidei.bg
12 Октомври 2021
Да управлявате собствен бизнес може да е мечтата Ви, но това не означава, че...

5 филма, които предприемачите трябва да гледат

от Biznesidei.bg
12 Юни 2020
Като предприемач винаги се нуждаете от вдъхновение и мотивация, за да развивате...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

Успелите предприемачи са винаги на работа

от Biznesidei.bg
06 Ноември 2015
Случвало ли Ви се е да опитате да се свържете с някого, само за да получите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.