Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Защо една от най-известните мисли на Хенри Форд е погрешна

от
484 0 14 Март. 2017
Управленски грешки

Защо една от най-известните мисли на Хенри Форд е погрешна
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Хенри Форд е един от великите иноватори, оставил доста знаменити реплики, основно свързани с бизнеса. Една от най-популярните сред тях е: "Ако питах хората какво искат, те щяха да кажат по-бързи коне.

Въпреки липсата на реално доказателство, че тези думи действително принадлежат на Форд, те все още му се приписват и посочват като пример, че истинската иновация се прави без участието на клиента. Но дори и реално да е изречена от Хенри Форд, това не прави репликата вярна.
 
Всъщност клиентите най-вероятно биха му казали какво точно искат - конкретно - по-бърз начин да се придвижват. Най-вероятно не биха говорили за двигател, но надали биха посочили и по-бързи коне.
 
Дори клиентите Ви да не могат да Ви изкажат конкретни иновативни идеи, те могат да Ви споделят своите нужди и изисквания. Обратната им информация Вие можете да приложите в развитието на своя бизнес.
 
Ето как:
 
Задавайте добри въпроси.
 
Клиентите знаят какво искат, но често не умеят да го комуникират добре. Затова бъдете максимално конкретни, когато им задавате въпроси и когато организирате анкети (разбира се, при всеки въпрос с подточки, добавяйте  отговор "Друго", където може да се дописва).
 
Също е важно да помислите за личните и професионалните им проблеми. Не толкова за функциите, които потребителите искат продуктите Ви да притежават. В крайна сметка иновирате Вие, не клиентите Ви. Ако го правеха те, те щяха да Ви продават, не Вие на тях.
 

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук


Внимавайте за желанията на малцинството.
 
Решавайте големите проблеми - срещани от всички потребители, не само от няколко. Отсявайте важните затруднения от маловажните неудобства.
 
Подберете целева група, от която да получите конкретна обратна връзка.
 
Вместо да се разливате във въпроси към всичките си клиенти, изберете представителна група от тях. С ключови потребители, чието мнение ще е особено ценно за Вас. Колкото повече са потребявали от Вас, толкова повече съвети ще имат, толкова повече проблеми ще Ви споделят, защото сте изградили добри отношения. Освен това постоянните Ви клиенти са хората, които искат да купуват от Вас още, затова и имат интерес да им предложите нещо по-добро.
 
източник:entrepreneur.com

Tags: Хенри Фордклиентииновации

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Не се влюбвайте в продукта си!

от Biznesidei.bg
17 Ноември 2017
Една от най-големите грешки, която можете да допуснете като предприемач, е да...

4 често срещани бизнес грешки, които да избягвате

от Biznesidei.bg
13 Ноември 2017
Грешките в бизнеса често струват твърде скъпо, а всяка от тях носи риска от провал...

4 причини за провала на Вашата стартъп фирма

от Biznesidei.bg
13 Ноември 2017
Стартирането на бизнес е само първата стъпка от пътуването към успешната фирма....

11 причини наемането на роднини да е лоша идея

от Biznesidei.bg
07 Юли 2017
Мислите си, че да назначите роднини ще бъде от полза на фирмата Ви, защото можете...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.