Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Защо конфликтите всъщност се отразяват положително на бизнеса

от
2058 0 01 Април. 2014
Управление на бизнеса

Защо конфликтите всъщност се отразяват положително на бизнеса
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Малко са онези, които приемат конфликтите за нещо норамално или положително. Липсата им ни кара да се чувстваме спокойни, затова и избягваме всички неразбирателства. Оказва се обаче, че конфликтите могат да имат и положително влияние върху бизнеса. Първо, те се оказват непреодолими на работното място, тъй като всички служители имат различия в креативността, в желанието да работят по един или друг проект, при решаването как да се справят с даден проблем или по отношение разходването на бюджета. А и по много други въпроси.

Конфликтът обаче, когато му се поставят определени юзди, позволява да се изяснят гледните точки, да се предложат редица варианти и така да се избере най-добрата възможност. Пък и защитата на собствената теза кара служителите да бъдат  по-ангажирани с работата.
 
Важно е обаче как ще подходите към конфликтите, за да бъдат те градивни. Ето 2 начина, чрез които да си осигурите тази градивност:
 
1. Мислете като посредник, не като съдия. Когато един конфликт назрее, уверете се, че всяка от страните е изслушана, като при това запазите неутралитет. Идеята е не да определите коя идея е добра и коя не е, а да посредничите за избиране на решение, което удовлетворява и двете страни и е в най-голяма полза за самата организация.

2. Не позволявайте на напрежението да излезе извън контрол. Естесвено можете да очаквате, че някои спорове ще стигнат до гняв и наранени чувства, особено когато хората са загрижени за идеите си и действително са им отдадени. Вашата задача като лидер е да потушите напрежението с оглед нещата да продължат да работят гладко в екипа. 
Когато напреженитето започне опасно да се покачва, накарайте спорещите страни да си починат малко с уговорка да продължите по-късно разговора. Можете дори да пиете по едно кафе, като разговаряте за съвсем други неща. След което да продължите дискусията от там, където сте я прекъснали.

Ръководство за опитни счетоводители
Ръководство за опитни счетоводители

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


 
Имайте предвид, че конфликтите се случват навсякъде – в бизнес организациите, в благотворителните организации, в политическите партии, дори в семействата. Това означава, че хората са загрижени за резултатите. Това прави и конфликта много по-добър от апатията. Така че вместо да се тревожите от него, научете се да го управлявате и той ще работи във Ваша полза.

Tags: бизнесуправление на бизнесаконфликтиконфликти във фирмата

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от Biznesidei.bg
10 Август 2018
Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно...

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

2 проблема с харченето, стоящи пред бизнеса

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Ако сте стартирали бизнес или подобно нещо Ви предстои, със сигурност мислите за...

4 често срещани бизнес грешки, които да избягвате

от Biznesidei.bg
13 Ноември 2017
Грешките в бизнеса често струват твърде скъпо, а всяка от тях носи риска от провал...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.