Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Защо конфликтите всъщност се отразяват положително на бизнеса

от
2006 0 01 Април. 2014
Управление на бизнеса

Защо конфликтите всъщност се отразяват положително на бизнеса
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Малко са онези, които приемат конфликтите за нещо норамално или положително. Липсата им ни кара да се чувстваме спокойни, затова и избягваме всички неразбирателства. Оказва се обаче, че конфликтите могат да имат и положително влияние върху бизнеса. Първо, те се оказват непреодолими на работното място, тъй като всички служители имат различия в креативността, в желанието да работят по един или друг проект, при решаването как да се справят с даден проблем или по отношение разходването на бюджета. А и по много други въпроси.

Конфликтът обаче, когато му се поставят определени юзди, позволява да се изяснят гледните точки, да се предложат редица варианти и така да се избере най-добрата възможност. Пък и защитата на собствената теза кара служителите да бъдат  по-ангажирани с работата.
 
Важно е обаче как ще подходите към конфликтите, за да бъдат те градивни. Ето 2 начина, чрез които да си осигурите тази градивност:
 
1. Мислете като посредник, не като съдия. Когато един конфликт назрее, уверете се, че всяка от страните е изслушана, като при това запазите неутралитет. Идеята е не да определите коя идея е добра и коя не е, а да посредничите за избиране на решение, което удовлетворява и двете страни и е в най-голяма полза за самата организация.

2. Не позволявайте на напрежението да излезе извън контрол. Естесвено можете да очаквате, че някои спорове ще стигнат до гняв и наранени чувства, особено когато хората са загрижени за идеите си и действително са им отдадени. Вашата задача като лидер е да потушите напрежението с оглед нещата да продължат да работят гладко в екипа. 
Когато напреженитето започне опасно да се покачва, накарайте спорещите страни да си починат малко с уговорка да продължите по-късно разговора. Можете дори да пиете по едно кафе, като разговаряте за съвсем други неща. След което да продължите дискусията от там, където сте я прекъснали.

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук


 
Имайте предвид, че конфликтите се случват навсякъде – в бизнес организациите, в благотворителните организации, в политическите партии, дори в семействата. Това означава, че хората са загрижени за резултатите. Това прави и конфликта много по-добър от апатията. Така че вместо да се тревожите от него, научете се да го управлявате и той ще работи във Ваша полза.

Tags: бизнесуправление на бизнесаконфликтиконфликти във фирмата

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от Biznesidei.bg
10 Август 2018
Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно...

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

2 проблема с харченето, стоящи пред бизнеса

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Ако сте стартирали бизнес или подобно нещо Ви предстои, със сигурност мислите за...

4 често срещани бизнес грешки, които да избягвате

от Biznesidei.bg
13 Ноември 2017
Грешките в бизнеса често струват твърде скъпо, а всяка от тях носи риска от провал...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.