Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

Как да се справим с трудни клиенти?

от
3118 0 17 Януари. 2014
Управление на бизнеса

Как да се справим с трудни клиенти?
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Преди известно време в интернет се разпространи новината за кафене във Франция с интересно отношение към клиентите. В кафенето, което се намира в Nice (Франция) същото кафе се продава с три различни цени: - "Едно кафе" - 7 евро - "Едно кафе, моля" - 4.25 евро - " Добър ден. Едно каде, моля" - 1.40 евро. В последно време в каденето на Пепино имало много стресирани и нелюбезни клиенти. И той е намерил перфектния начин да се справи с тях.

Какъв е вашия метод за справяне с трудните клиенти? Знаете ли как може да се справите с трудните клиенти?
 
Клиентите, които задавар повече въпроси и очакват по-подробна информация относно продуктите не бива да се наричат трудни клиенти. Клиенти, които се интересуват от детайлите могат да бъдат приемани като една дорба възмойност за служителите, които ги обслужват. Така служителите придобиват опит в обслужването на клиенти и научават всички аспекти на продуктите, които продават. 
Но истинския проблем идва от клиентите, които не могат да бъдат удовлетворени. Той няма да слуша Вашите предложения, ще бъде нервен и концентриран върху проблемите. 
Не забравяйте, че клиентите винаги са прави и трябва да се концентрирате върху удовлетворяването им.
 
Как да управляваме кризите с трудни клиенти?
 
За да се справите с трудни клиенти, трябва да сте предварително подготвени относно проблемите, които могат да възникнат с тях. 
Особено ако се свръзвате с клиентие чрез социалните медии трябва да сте по-внимателни. Там незадоволените клиенти могат да стават по-агресивни. Вашето предимство ще бъде това, че ще имате време за да обмислите как да подходите към него и как да намерите точните отговори на въпросите му. По-долу са посочени няколко съвети за развиване на Вашето клиентско обслужване.
 
1. Познавайте своите клиенти. 
Това е много важно за да идентифицирате нуждите на клиентите. 
 
2. Слушайте техните искания и проблеми. 

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук

КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване
КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване

Повече детайли тук

CD Ръководство за работа с Excel
CD Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук


Трябва добре да идентифицирате проблемите на клиентите за да можете да им отговорите по най-правилния начин. 
 
3. Покажете на клиентите, че Ви пука за техните проблеми. 
Това ще ги накара да се успокоят и да проявят по-голямо разбиране. 
В случай, че клиента е много агресивен, другия добър подход е да не поемате отговорност за проблемите. 
 
4. Предлагайте няколко решения на проблемите. 
Това ще улесни разрешаването на проблемите. Клиентите обичат да имат избор. 
 
5. Бъдете търпеливи и спокойни. 
Трудните клиенти се делят на две. Такива които се удовлетворяват след като отговорите на техните очаквания и искания, и такива които нямат никакво желание да им бъдат разрешени проблемите. Трябва да те изключително търпеливи и спокойни с втория тип клиенти. 

Tags: маркетингклиентиуправление

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

2 проблема с харченето, стоящи пред бизнеса

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Ако сте стартирали бизнес или подобно нещо Ви предстои, със сигурност мислите за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...

Майкъл Дел и 10 цитата за следването на мечтите, усилената работа и още


Az se nujdaq ot pari4ni sredstva molq pomognete spe6no...

Надомна работа: Изработване на декоративни възглавници


сайта ви е супер!...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.