Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да се справим с трудни клиенти?

от
3264 0 17 Януари. 2014
Управление на бизнеса

Как да се справим с трудни клиенти?
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Преди известно време в интернет се разпространи новината за кафене във Франция с интересно отношение към клиентите. В кафенето, което се намира в Nice (Франция) същото кафе се продава с три различни цени: - "Едно кафе" - 7 евро - "Едно кафе, моля" - 4.25 евро - " Добър ден. Едно каде, моля" - 1.40 евро. В последно време в каденето на Пепино имало много стресирани и нелюбезни клиенти. И той е намерил перфектния начин да се справи с тях.

Какъв е вашия метод за справяне с трудните клиенти? Знаете ли как може да се справите с трудните клиенти?
 
Клиентите, които задавар повече въпроси и очакват по-подробна информация относно продуктите не бива да се наричат трудни клиенти. Клиенти, които се интересуват от детайлите могат да бъдат приемани като една дорба възмойност за служителите, които ги обслужват. Така служителите придобиват опит в обслужването на клиенти и научават всички аспекти на продуктите, които продават. 
Но истинския проблем идва от клиентите, които не могат да бъдат удовлетворени. Той няма да слуша Вашите предложения, ще бъде нервен и концентриран върху проблемите. 
Не забравяйте, че клиентите винаги са прави и трябва да се концентрирате върху удовлетворяването им.
 
Как да управляваме кризите с трудни клиенти?
 
За да се справите с трудни клиенти, трябва да сте предварително подготвени относно проблемите, които могат да възникнат с тях. 
Особено ако се свръзвате с клиентие чрез социалните медии трябва да сте по-внимателни. Там незадоволените клиенти могат да стават по-агресивни. Вашето предимство ще бъде това, че ще имате време за да обмислите как да подходите към него и как да намерите точните отговори на въпросите му. По-долу са посочени няколко съвети за развиване на Вашето клиентско обслужване.
 
1. Познавайте своите клиенти. 
Това е много важно за да идентифицирате нуждите на клиентите. 
 
2. Слушайте техните искания и проблеми. 

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук

CD Ръководство за работа с Excel
CD Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук


Трябва добре да идентифицирате проблемите на клиентите за да можете да им отговорите по най-правилния начин. 
 
3. Покажете на клиентите, че Ви пука за техните проблеми. 
Това ще ги накара да се успокоят и да проявят по-голямо разбиране. 
В случай, че клиента е много агресивен, другия добър подход е да не поемате отговорност за проблемите. 
 
4. Предлагайте няколко решения на проблемите. 
Това ще улесни разрешаването на проблемите. Клиентите обичат да имат избор. 
 
5. Бъдете търпеливи и спокойни. 
Трудните клиенти се делят на две. Такива които се удовлетворяват след като отговорите на техните очаквания и искания, и такива които нямат никакво желание да им бъдат разрешени проблемите. Трябва да те изключително търпеливи и спокойни с втория тип клиенти. 

Tags: маркетингклиентиуправление

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Какво можете да научите от счетоводния баланс?

от Biznesidei.bg
03 Юли 2018
В най-общ смисъл счетоводният баланс представя активите и насрещните им пасиви, с...

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.