Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 стъпки за справяне с клиентски оплаквания

от
2208 4 06 Юни. 2014
Управление на бизнеса

4 стъпки за справяне с клиентски оплаквания
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Където има клиенти, има и оплаквания. Колкото и да Ви се иска да се надявате на липсата им, все ще се намери някой, който да е недоволен от продукта или услугата Ви. Затова и Ви е гатантирана срещата с проблеми от клиентски характер.

Важното, когато се сблъскате с подобен проблем, е как ще подходите към неговото решаване. Защото ако се справите добре с тази задача, можете да спечелите, вместо да загубите клиент.

Ако сте се изправили пред клиент, чиито впечатления от продукта Ви са негативни, следвате тези 4 стъпки за решаване на проблема и спечелване на доверието на клиента:

1. Признайте проблема. Класическото клише в клиентското обслужване гласи, че клиентът винаги е прав. Въпреки, че всичко може да се окаже просто недоразумение, най-лошото, което можете да направите е да игнорирате клиент, който твърди, че има проблем с продукта или фирмата Ви.

2. Извинете се. След като сте признали грешката си пред клиента, извинете се за нея и попитайте какво можете да направите, за да го възмездите. Съберете информация за ситуацията и определете хода на действията си от тук нататък.

3. Действайте. Да кажете, че ще решите проблема, е едно. Да го решите действително – съвсем друго. Уверете се, че не давате обещание, което не можете да спазите. Ако не можете да решите проблема, предложете някаква компенсация на клиента или дори му възстановете сумата, която е заплатил, но по никой начин не обещавайте да решите проблема, ако не можете. В случай че сте в състояние да го направите обаче, свършете тази работа възможно най-бързо и с възможно най-голямо внимание.

4. Свържете се с клиента в последствие. След като сте направили, каквото сте обещали, обадете се на клиента, за да се уверите, че проблемът действително е решен и клиентът е удовлетворен от решението му.

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук




Независимо кой е отговорен за връзките с потребителите и клиентското обслужване във Вашата фирма, от изключително значение е той или тя да предлага отлично обслужване. Имайте предвид обаче, че страхотното облужване се изгражда като фирмена култура от върховете на мениджмънта към изпълнителите.

Tags: бизнесуправление на бизнесаклиентско обслужванеобслужванеклиентиоплаквания

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Обезценка на активи - правилно прилагане на МСС 36 в бизнеса

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2019
Всеки бизнес разполага с активи. Дори просто ръчно да изработвате бижута, които...

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от Biznesidei.bg
10 Август 2018
Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно...

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар4 Коментари




HenryhipQW 2019-03-06 08:19:19
cialis insurance online Buy cialis 40mg
https://skylensnw.com
http://justgetlinks.xyz/story.php?title=cialis-natural-male-enhancement-cancergenomics-org#discuss
http://freebookmarkidea.info/story.php?title=generic-cialis-and-brand-cialis-for-low-cost#discuss
http://163.30.113.10/inteam98/userinfo.php?uid=603590
HenryhipQW 2019-03-05 22:36:57
cialis_generika_deutschland_bestellen Buy cialis 40mg
https://skylensnw.com
https://hikvisiondb.webcam/wiki/Purchase_Cialis_Online_With_out_A_Medical_doctors_Prescription
http://www.videocg.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1607445
http://www.rockpop60.it/pinasiob/userinfo.php?uid=4764897
HenryhipQW 2019-03-05 12:08:51
lookig cialis Buy cialis 40mg
https://skylensnw.com
http://www.associazioneridere.it/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1122552
http://gutenborg.net/story/344388/#discuss
http://28zr.com/index.php?qa=user&qa_1=clements42clements
feeerardowelePV 2019-02-25 00:06:40
canadian pharmacy cialis 20mg mayavanrosendaal.com

http://bookr.website/story.php?title=purchase-cialis-online-without-a-medical-doctors-prescription-6#discuss
http://forum.microburstbrewing.com/index.php?action=profile;area=forumprofile;u=381331
https://getpocket.com/redirect?url=https%3A%2F%2Fmarkable.in%2Ffile%2F84f42832-383b-11e9-b3ad-0a41a440e2ed.html
http://siemensnx.com/index.php?qa=user&qa_1=goldstein99krog
http://widys-official.com/ask/index.php?qa=user&qa_1=rees82krog


cialis 5mg tablets cialis without prescription online

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

20 Бизнес идеи за жени


The kzj.idvq.biznesidei.bg.zhm.hx polyps, turbinates [URL=http://dockpartsusa.com/payday-loans-ogden-utah/]smart loan[/URL]
smart loan...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


http://catelvi.es/phpinfo.php?a%5B%5D=%3Ca+href%3Dhttp%3A%2F%2Fviagrannn.com%3Echeapest+place+to+buy+viagra%3C/a%3E...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


http://econom.uu.ru/index.php/unternehmen/item/151-impressum?a%5B%5D=%3Ca+href%3Dhttp%3A%2F%2Fsildenafil2018.icu%3Esildenafil+100+mg%3C/a%3E...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.