Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да стартирате бизнес с най-добрия си приятел

от
671 0 27 Септември. 2017
Стартиране на бизнес

Как да стартирате бизнес с най-добрия си приятел
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Звучи Ви страхотно всеки ден да работите в компанията на приятел, нали? Колкото и добра да изглежда тази идея, тя идва с известни рискове.

Като например това приятелството Ви да бъде разрушено от бизнес проблемите.
 
За да не се случи така, е важно да подходите внимателно към стартирането на съвместна дейност. Какво да направите:
 
1. Определете ролите от рано.
 
Важно е да сте наясно още преди да започнете каквито и да е постъпки за измисляне на име и регистриране на фирма, какво ще прави всеки от Вас. Обсъдете кои задачи на кого се падат, с какво ще се справяте заедно, по какъв начин ще взимате решенията (с консенсус, самостоятелно). С това ще си спестите споровете, когато начинанието Ви вече е в ход и когато те само ще му навредят.
 
2. Опознайте уменията си.
 
Важно е да сте наясно кой какво умее, за да разпишете задачите си адекватно. Ако всеки от Вас поеме това, в което е най-добър, ще си осигурите високо качество на изпълнение. Освен това, така ще изясните от какво външно съдействие ще имате нужда и дали е необходимо да назначавате служители. 
 

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


3. Разпишете всичко.
 
Да, дори между приятели е важно да има договор. Защото бизнесът е подчинен на правото. Можете да си стиснете ръцете и да се разберете за нещата, но всичко, за което се разберете, трябва да фигурира "черно на бяло". В последствие този документ ще Ви помогне да разрешите евентуалните конфликти. Все пак няма как да докажете устни договорки, направени само между двама души, можете да ги докажете само, ако ги има писмено. 
 
Освен това има още нещо, което трябва да разпишете: своя бизнес план. Какво, как, къде, на кого ще предлагате, какви финанси Ви трябват, какви приходи очаквате, как ще ги реализирате, откъде ще дойде инвестицията и т.н. и т.н. Важно е да си изясните всичко това, а докато го изяснявате, най-добре го разпишете. Особено, ако смятате да търсите външно финансиране.

Колкото и да сте ентусиазирани за партньорското си начинание, добре е да сте наясно с рисковете. Вижте тук >>> причините, поради които да влезете в бизнес партньорство не е толкова добра идея.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: бизнес партньорствостартиране на бизнессобствен бизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да се преборите със страха от стартиране на бизнес

от Biznesidei.bg
17 Октомври 2017
Предприемачеството е рискована дейност. Поставяте на карта спестяванията си,...

5 урока за стартиране на бизнес, които ще Ви спестят време

от Biznesidei.bg
24 Април 2017
Стартирането на бизнес е трудно и всеки го знае. По-добре е обаче да си спестите...

Дали това е годината да стартирате собствен бизнес?

от Biznesidei.bg
01 Март 2017
Готови ли сте да превърнете идеята си в бизнес? За да се справите с...

4 урока, които да научите, преди да стартирате собствен бизнес

от Biznesidei.bg
04 Ноември 2016
Вероятно сте чували, че не е необходимо да имате определено образование или опит,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.