Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5-те фундамента на растежа на малкия бизнес

от
8706 0 15 Юни. 2016
Стартиране на бизнес

5-те фундамента на растежа на малкия бизнес
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Може да бъде много ентусиазиращо да отворите своя фирма. Но както много други, които са минали по този път, скоро откривате колко трудно е да поведете начинанието си към успех. Тези от Вас, които тепърва се сблъскват със света на собствения бизнес, най-често срещат основните си затруднения в сферите на маркетинга и бизнес развитието. За да се справите по-добре (ако не и по-лесно), погрижете се Вашата компания да легне на силна основа, като ѝ осигурите следните 5 фундамента:

1. Мрежа от контакти.
 
Изграждането на онлайн мрежа от влиятелни личности във Вашата сфера на бизнес ще Ви окаже голяма помощ, Защото ще Ви осигури и подкрепа, и опит, а и ще подобри репутацията Ви сред клиентите. Мрежата от качествени контакти ще Ви донесе и нови качествени контакти, които са ценни за бизнеса Ви дори не само във вида си на клиенти. Можете да се свържете с тях, като проучите какви блогъри и влогъри са влиятелни във Вашата сфера на дейност, посещавате тематични изложения и семинари и се стараете да сте в течение на тенденциите.
 
2. Малък стартов мащаб.
 
Не се опитвайте от самото начало да предлагате продуктите си на всички целеви клиенти. Започнете с таргетиране към конкретна малка ниша от пазара. След време, ако всичко върви по план, можете да обмислите в каква посока да разширите дейността си и да започнете да рекламирате пред повече хора. Не подценявайте малкия мащаб, защото (дори и с известна статистическа грешка) той ще Ви покаже къде се намирате на пазара, какви реакции провокират продуктите Ви и в каква маркетингова посока трябва да насочите усилията си. Иначе казано, малкият мащаб позволява да тествате идеите си по-лесно и с по-малко разходи.
 
3. Съдържание.
 
Винаги помнете, че съдържанието е цар. Където и да го публикувате - сайтове, блогове, социални мрежи - уверете се, че съдържанието Ви е ценно. Публикувайте го регулярно. Няма значение от сферата, но задължително трябва да има връзка с индустрията, в която работите, както и да е важно за потенциалните Ви потребители. Публикувайте неща, които с удоволствие бихте споделили с приятели и познати. Разбира се, уверете се, че публикациите Ви съдържат ключови думи, които биха Ви помогнали да оптимизирате съдържанието си пред търсачките, а така и да бъдете по-лесно откриваеми за потребителите. Имайте предвид, че видеата и изображенията са много ефективни за привличане на вниманието на потребителите, а ако могат да бъдат изтеглени - още по-добре. 
 

Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук


4. Списък с имейли.
 
Изградете списък с имейли на свои клиенти, като им предоставите нещо, за което да се абонират: безплатен онлайн бюлетин, например. Можете да направите формата за абонамент част от своя уебсайт, като в бюлетина е добра идея да давате ценни и полезни съвети, които да са от помощ на клиентите Ви, за да ги стимулирате и да се абонират, и да го четат. Имайки тази база от имейли, ще можете регулярно да запознавате потребителите си с важни новости и специални оферти, които предлагате, за да поддържате интереса им и отношенията си с тях.
 
5. Социални мрежи.
 
Социалните мрежи са мястото, където се намират почти всички. Но е важно да имате предвид, че различните социални мрежи имат различни последователи. Поради това, колкото е важно да изнесете съдържанието си в социалните мрежи, толкова е важно да изберете подходящата социална мрежа, където да публикувате. Направете избора си внимателно, като се базирате на предпочитанията на целевите си клиенти и на спецификата на самото си съдържание. Започнете с една или две социални мрежи, за да се ориентирате и да не се затрупате с работа от самото начало (нали помните - малък стартов мащаб). Погрижете се публикациите Ви да са интересни и в сходство с интересите на целевите си потребители, за да ги ангажирате и да спечелите повече почитатели за страниците си. Харесвайте и коментирайте реакциите на потребителите си. Споделяйте важна информация. И много важно - старайте се да отговаряте на запитванията в максимално кратък срок.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: стартиране на малък бизнесмалък бизнесзапочване на собствен бизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

4 неща, които е важно да знаете преди да стартирате малък бизнес

от Biznesidei.bg
09 Август 2017
Отварянето на собствена фирма е трудна задача. Колкото по-малък опит имате,...

4 урока, на които ни учи стартирането на собствен бизнес

от Biznesidei.bg
12 Май 2022
Да отворите своя фирма никак не е просто начинание, напротив. Съпътстват го...

7 съвета, с които стартъп фирмата Ви ще оцелее през първата година

от Biznesidei.bg
18 Март 2022
Предприемачеството е чудесна дейност, стига да не се впускате в нея "на сляпо". Що...

7 бизнес идеи за дами без големи капиталовложения

от Biznesidei.bg
10 Март 2022
Без значение дали искате да стартирате собствен бизнес, в който да се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.