Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 закона на маркетинга в социалните мрежи

от
403 0 31 Март. 2017
Социални мрежи

6 закона на маркетинга в социалните мрежи
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Социалните мрежи са сериозен рекламен инструмент, който не можете да неглижирате - клиентите Ви са там.

За да имат съдържанието и рекламите Ви ефект обаче, трябва да следвате няколко правила, които ще направят усилията Ви по-ефективни, а клиентите - по-ангажирани с това, което публикувате.
 
Ето за какво става дума:
 
1. Слушайте.
 
По-важно е да ''слушате'' клиентите си, отколкото да им ''говорите''. Само така ще научите какви теми и проблеми ги вълнуват и ще можете да им предложите съдържание, съобразено с това.
 
2. Фокусирайте се.
 
По-добър шанс за успех в социалните мрежи Ви гарантира фокусът в конкретна ниша, а не опитът да сте ''специалисти по всичко''.
 

CD Ръководство за работа с Excel
CD Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване
КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


3. Поддържайте качество.
 
Не се целете в количеството, а в качеството, независимо дали става дума за привлечените последователи, публикациите или рекламите Ви. По-добри резултати ще постигнете с 1000 заинтересовани и ангажирани потребители, отколкото с 10 000, които нямат никакъв интерес към съдържанието и рекламите Ви.
 
4. Бъдете търпеливи.
 
Не смятайте, че успехът в социалните мрежи става за една нощ. Трябва да работите дълго, усърдно и ангажирано, за да генерирате позитивни резултати. Затова се налага и да се въоръжите с търпение. 
 
5. Предложете ценност.
 
Това, което публикувате, трябва да има някаква ценност за аудиторията Ви. Трябва да си струва тя да му обърне внимание, да го хареса, коментира, сподели. В противен случай няма да я ангажирате. Фокусирайте се по-малко върху рекламирането и повече върху предлагането на ценно съдържание.
 
6. Не игнорирайте.
 
Независимо какви коментари и съобщения получавате - позитивни или негативни - не игнорирайте нито едно от тях. В противен случай ще пропуснете възможността да изградите отношения с клиентите си. А именно чрез добри отношения можете да направите последователите си купувачи.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: социални мрежимаркетинг и рекламареклама в социалните мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви

от Biznesidei.bg
21 Юни 2017
Instagram е инструмент, който по-често се ползва за рекламиране на продукти, отколкото...

4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка

от Biznesidei.bg
24 Април 2017
"Гласът" на Вашата марка е начинът, по който тя комуникира с потребителите си....

Платените реклами са ключа към най-позитивните резултати във Фейсбук

от Biznesidei.bg
27 Март 2017
Дори да имате голям набор последователи във Фейсбук, не означава, че ще генерирате...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.