Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи

от
4926 0 08 Януари. 2019
Социални мрежи

6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате. Публикуването и рекламирането в тях ще съдейства на бизнеса Ви да бъде по-разпознаваем, по-популярен, да се свърже с целевите клиенти, дори и да продава.

Какво обаче да направите, за да бъдат ефективни маркетинговите Ви усилия там? Ето 6 стъпки:
 
1. Поставете си конкретни цели.
 
Определете какво искате да постигнете с публикациите си. Искате да запознаете хората с продуктите си? Искате да ги накарате да поръчат нещо? Искате да ги стимулирате да четат сайта Ви? Изяснете какво целите, за да можете да планирате как ще го постигнете.
 
2. Определете социалните мрежи, където е най-добре да имате профили.
 
Няма смисъл от създаване на профили във всички социални мрежи. Не всички са популярни у нас, не всички са подходящи. По-добре е да концентрирате усилията си в 1 или 2, вместо навсякъде, включително там, където всъщност нямате потенциални клиенти или те са твърде малко. Имайте предвид, че често хората имат профили в няколко социални мрежи.
 
3. Привлечете вниманието с подходящи изображения.
 

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук


Снимките, видеата, графиките и инфографиките привличат повече внимание от текста. Старайте се да използвате изображения в публикациите и рекламите си, като подберете подходящите. Можете да тествате различни видове, за да разберете какво е най-ефективно.
 
4. Изградете си общност.
 
Социалните мрежи могат да бъдат ефективни рекламни канали, ако не се прекалява с рекламирането. Използвайте ги, за да изградите отношения с целевите си клиенти. Колкото по-тесни отношения - толкова по-добре ще разберете клиентите си. Колкото по-добре ги разберете, толкова по-подходящи продукти ще им предлагате, по толкова по-подходящ начин и толкова по-подходяща реклама.
 
5. Инвестирайте в реклами.
 
Социалните мрежи не показват всичко на всички. Искате ли да реализирате продажби, подгответе платена кампания. Да, възможно е да имате продажби с органично споделяне на реклама, но те ще са инцидентни. Искате ли значителни поръчки, трябва да вложите средства, с които да популяризирате рекламното си съобщение. 
 
6. Анализирайте резултатите си.
 
Винаги когато общувате с клиенти, трябва да сте наясно какви резултати Ви носи общуването. Публикувате ли нещо в социална мрежа, следете да ли потребителите проявяват интерес. Направите ли рекламна кампания, вижте какво се е случило при нея, не само какви поръчки е донесла. Тествайте различни видове публикации и реклами, сравнявайте постиженията им. Всичко това ще Ви покаже какво дава най-добри резултати в момента, за да се възползвате. А и кога същото това ще спре да дава най-добри резултати, за да го смените.
 
източник: allbusiness.com

Tags: социални мрежимаркетинг и рекламарекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 грешки на рекламирането в Instagram

от Biznesidei.bg
16 Юли 2019
Една снимка казва 1000 думи. А Instagram - една от най-популярните социални мрежи за...

4 съвета, които ще Ви спестят пари при рекламиране във Facebook

от Biznesidei.bg
25 Април 2016
Няма как да се отрече, че все повече хора разчитат на рекламиране в социалните...

5 стъпки за рекламиране на малкия бизнес във Facebook

от Пламен Иванов
04 Юни 2014
Собствениците на малък бизнес не могат да си позволят да игнорират Facebook. Почти...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.