Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 съвета за печелене на поръчки чрез социалните мрежи

от
655 0 14 Септември. 2018
Социални мрежи

5 съвета за печелене на поръчки чрез социалните мрежи
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Вашите клиенти са част от социалните мрежи, затова не можете да пропуснете да рекламирате там. Разбира се, Вашите конкуренти също няма да пропуснат да го направят. Как тогава да се отличите? Какво да направите, за да спечелите потребителите на своя страна и да ги стимулирате да купят от Вас?

Ето 5 съвета:
 
1. Разчитайте на консистентност.
 
Независимо кои и колко платформи ще използвате, трябва рекламите Ви да са консистентни. По този начин ще улесните клиентите да Ви запомнят и разпознават навсякъде, където Ви срещат. Освен това консистентността създава чувство за сигурност у потребителите. Tо е много важно за притъпяване на усещането за риск при покупката, с което я се стимулирате.
 
2. Споделяйте чуждо съдържание, свързано с употребата на продуктите Ви.
 
Да речем, че предлагате козметични продукти. Със сигурност има блогове и влогове, които споделят мнения за стоките Ви. Потърсете ги и ги споделете в социалните мрежи. Така клиентите Ви не само ще видят как се ползват продуктите Ви, но и ще получат обективно мнение за тях. Да видят, че някой, който не е обвързан с компанията Ви, хвали Вашите стоки, ще стимулира потребителите да ги закупят.
 
3. Концентрирайте се върху социалните мрежи, където най-често са активни Вашите целеви клиенти.
 

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук


Не разхищавайте усилията си на места, където няма да достигнете до значителен брой свои целеви потребители. Направете проучване, разгледайте конкурентни страници и преценете къде е най-удачно да се съсредоточите и работете активно там. Разбира се, това не значи да не рекламирате другаде, но там е целесъобразно да влагате минимум усилия.
 
4. Говорете на езика на аудиторията си.
 
За да повярват, че им предлагате ценен продукт и разбирате нуждите и желанията им, клиентите трябва да разбират какво им казвате. А това се постига по един начин - като говорите на техния език и то по начин, който да Ви представя като експерт в конкретната област.
 
5. Поставяйте линкове към продуктите, които продавате.
 
Не е достатъчно да споделите колко полезни са стоките Ви - винаги осигурявайте възможност да бъдат поръчани. Каквото и да споделите за тях - дори да е просто информация за нова опаковка, добавяйте линк, от който да се поръчат. Колкото по-лесно и бързо е да се направи една поръчка, толкова по-вероятно е клиентът да се реши на нея.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: социални мрежимаркетинг в социалните мрежимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви

от Biznesidei.bg
21 Юни 2017
Instagram е инструмент, който по-често се ползва за рекламиране на продукти, отколкото...

4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка

от Biznesidei.bg
24 Април 2017
"Гласът" на Вашата марка е начинът, по който тя комуникира с потребителите си....

6 закона на маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
31 Март 2017
Социалните мрежи са сериозен рекламен инструмент, който не можете да неглижирате...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Валидна ли е още обявата интересувам се моля пишете ми...

Кодекс на труда и още 12 ТРЗ закони и наредби, които работодателят трябва да спазва


димитрина...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.