Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4-те най-скъпо струващи бизнес грешки в социалните мрежи

от
728 0 13 Януари. 2017
Социални мрежи

4-те най-скъпо струващи бизнес грешки в социалните мрежи
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Достъпността и широкото разпространение на социалните мрежи са две от най-силните им страни, но и две от най-големите им слабости.

Когато бизнесът Ви публикува качествено и интересно съдържание, социалните мрежи и тяхната способност да го споделят сред огромен брой хора са особено полезни. Но когато допуснете грешка, получавате също толкова голяма вреда.
 
Имайки това предвид, е особено важно да избягвате допускането на скъпо струващи грешки като следните:
 
1. Неделикатно или неподходящо съдържание.
 
Колкото и оригинална да Ви се струва една реклама или публикация, тяможе да се окаже обидна за някого. Особено трябва да внимавате, когато правите препратки към реални събития и хора, участвали в тях. За да си спестите проблемите, изградете стриктна политика за това какво може да влезе в социалните Ви профили и осигурете екип от хора, които предварително да одобрят всяка публикация.
 
2. Не атакувайте.
 
Дори и да се сблъскате с потребители с негативно отношение, направете усилие и не отвръщайте по аналогичен начин. Имайки предвид, че съществуват хора, които нарочно публикуват провокативни коментари, е загуба на време, енергия и уважението на останалите Ви потребители, ако отвърнете агресивно.
 

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук

CD Ръководство за работа с Excel
CD Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук


3. Неуспех в идентифицирането на целевата аудитория.
 
За да имате успех в социалните мрежи, трябва да фокусирате усилията си към определена аудитория. В противен случай няма да привлечете трайно никого, защото ще демонстрирате неконсистентност. Разучавайки и опознавайки аудиторията си, ще можете да ѝ предложите не само най-привлекателното безплатно съдържание, но и най-подходящите реклами.
 
4. Да плащате за почитатели и харесвания.
 
Със сигурност отнема време и усилия за профил или страница в социалните мрежи да набере последователи. Но да плащате за тях е безсмислено, защото те не Ви носят реални позитиви - аудиторията, която сте си "купили", не се интересува от продуктите, услугите и съдържанието Ви. От тях ще се интересуват хората, които спечелите чрез публикациите си. Затова вместо да хвърляте на вятъра парите, които давате за набиране на лайкове и последователи, вложете ги в подготовката на по-качествено и привлекателно съдържание.

 
изтоник: entrepreneur.com

Tags: социални мрежимаркетинг и рекламамаркетинг в социалните мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви

от Biznesidei.bg
21 Юни 2017
Instagram е инструмент, който по-често се ползва за рекламиране на продукти, отколкото...

4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка

от Biznesidei.bg
24 Април 2017
"Гласът" на Вашата марка е начинът, по който тя комуникира с потребителите си....

6 закона на маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
31 Март 2017
Социалните мрежи са сериозен рекламен инструмент, който не можете да неглижирате...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.