Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви

от
384 0 21 Юни. 2017
Социални мрежи

4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Instagram е инструмент, който по-често се ползва за рекламиране на продукти, отколкото за набиране на имейли.

Възможно е обаче да го използвате и по този начин, особено ако повечето Ви клиенти се намират именно там. Как да го направите обаче? Вижте следните няколко съвета:
 
1. Споменавайте често.
 
Канете потребителите да Ви оставят имейла си (с цел да им предоставите интересно и полезно съдържание, разбира се). Но го правете нерегулярно. Колкото по-редовни стават рекламите Ви за това, толкова по-досадни ще са те за потребителите. Възможно е дори да загубите някои от тях. Важно е да споделяте какво предлагате срещу имейлите и да каните хората да Ви предоставят своите, но не прекалявайте.
 
2. Отведете ги на страница вън от приложението само ако тя си струва да се види.
 
Подгответе специални рекламни страници за потребителите си в Instagram. Не ги пращайте просто на сайта си. Пратете ги на мястото, където трябва да бъдат. Каквато реклама им пуснете, такава рекламна страница трябва да видят. Така лесно ще се убедят, че са на правилното място.
 
3. Дайте им действителна причина да напуснат приложението.
 

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук


Каквото и да им предлагате, то трябва да ги интересува и да си струва да Ви дадат имейла си, за да го получат. Независимо дали ще им изпращате бюлетин с новини или ще им предложите безплатна електронна книга - темата трябва да е важна и предимствата за потребителите да личат.
 
4. Използвайте платени реклами.
 
Ако искате добри резултати в по-кратки срокове, няма как да избегнете платените реклами. Те обаче са страхотен източник на информация и ще Ви покажат до каква степен хората се интересуват от това, което предлагате, и доколко са заинтересовани само защото са видели рекламата. Добра идея е да подготвите специална страница с благодарности, на която да се препращат потребителите, които Ви предоставят имейла си. Така ще следите от всички кликнали на рекламата Ви колко действително са направили това, което искате от тях.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: социални мрежиреклама в социалните мрежиреклама в instagram

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 съвета за печелене на поръчки чрез социалните мрежи

от Biznesidei.bg
14 Септември 2018
Вашите клиенти са част от социалните мрежи, затова не можете да пропуснете да...

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка

от Biznesidei.bg
24 Април 2017
"Гласът" на Вашата марка е начинът, по който тя комуникира с потребителите си....

6 закона на маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
31 Март 2017
Социалните мрежи са сериозен рекламен инструмент, който не можете да неглижирате...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.