Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви

от
288 0 21 Юни. 2017
Социални мрежи

4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Instagram е инструмент, който по-често се ползва за рекламиране на продукти, отколкото за набиране на имейли.

Възможно е обаче да го използвате и по този начин, особено ако повечето Ви клиенти се намират именно там. Как да го направите обаче? Вижте следните няколко съвета:
 
1. Споменавайте често.
 
Канете потребителите да Ви оставят имейла си (с цел да им предоставите интересно и полезно съдържание, разбира се). Но го правете нерегулярно. Колкото по-редовни стават рекламите Ви за това, толкова по-досадни ще са те за потребителите. Възможно е дори да загубите някои от тях. Важно е да споделяте какво предлагате срещу имейлите и да каните хората да Ви предоставят своите, но не прекалявайте.
 
2. Отведете ги на страница вън от приложението само ако тя си струва да се види.
 
Подгответе специални рекламни страници за потребителите си в Instagram. Не ги пращайте просто на сайта си. Пратете ги на мястото, където трябва да бъдат. Каквато реклама им пуснете, такава рекламна страница трябва да видят. Така лесно ще се убедят, че са на правилното място.
 
3. Дайте им действителна причина да напуснат приложението.
 

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук

КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване
КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


Каквото и да им предлагате, то трябва да ги интересува и да си струва да Ви дадат имейла си, за да го получат. Независимо дали ще им изпращате бюлетин с новини или ще им предложите безплатна електронна книга - темата трябва да е важна и предимствата за потребителите да личат.
 
4. Използвайте платени реклами.
 
Ако искате добри резултати в по-кратки срокове, няма как да избегнете платените реклами. Те обаче са страхотен източник на информация и ще Ви покажат до каква степен хората се интересуват от това, което предлагате, и доколко са заинтересовани само защото са видели рекламата. Добра идея е да подготвите специална страница с благодарности, на която да се препращат потребителите, които Ви предоставят имейла си. Така ще следите от всички кликнали на рекламата Ви колко действително са направили това, което искате от тях.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: социални мрежиреклама в социалните мрежиреклама в instagram

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка

от Biznesidei.bg
24 Април 2017
"Гласът" на Вашата марка е начинът, по който тя комуникира с потребителите си....

6 закона на маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
31 Март 2017
Социалните мрежи са сериозен рекламен инструмент, който не можете да неглижирате...

Платените реклами са ключа към най-позитивните резултати във Фейсбук

от Biznesidei.bg
27 Март 2017
Дори да имате голям набор последователи във Фейсбук, не означава, че ще генерирате...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.