Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от
523 0 13 Декември. 2017
Социални мрежи

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията.

Как обаче да я накарате да спре да бъде просто ангажирана аудитория и да стане аудитория от хора, която купува продуктите и плаща за услугите Ви?
 
Следвайте тези 4 съвета:
 
1. Разработете план и призив към действие. 
 
Винаги, когато снимате видео във Facebook, трябва да знаете по каква причина го правите и какво искате да постигнете. Може би снимате демонстрация на продукта си и искате да убедите хората да го поръчат? Прекрасно, изгответе план как точно ще го снимате, кога ще го публикувате, какво конкретно ще покажете и кажете. А накрая поставете призив към клиентите, да речем, да отидат на сайта Ви и да си поръчат продукта Ви. Кажете им какво да направят, иначе те няма как да разберат.
 
2. Рекламирайте събитието.
 
Дори и просто да направите демонстрация на продукт, хората трябва да знаят, че това ще се случи. Публикувайте информация за деня, за часа, за разглеждания продукт. Така освен онези, на които Facebook ще покаже видеото, ще можете да привлечете и други хора, имащи интерес.
 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


3. Покажете продуктите си.
 
Без значение какво е видеото, дори и демонстративно за някой от продуктите Ви, покажете какво предлагате. Ако правите демонстрация на един, споменете останалите си продукти и направете аналогия за употребата им. Ако снимате фирмено събитие, можете предварително да подготвите щанд, който в последствие да заснемете. Важното е стоките Ви да бъдат видени.
 
4. Комуникирайте с аудиторията си.
 
Много е просто - застанете пред камерата и говорете на хората. Ако има коментари и въпроси, отговорете им. Това, че някой ще види някакви кадри на продукти, няма да го убеди да си ги купи. Това ще направите Вие с присъствието си, с думите си, с отговорите си на коментари и въпроси. Само така ще си осигурите онова доверие у клиента, което го кара да поръчва.
 
източник: businessnewsdaily.com


Tags: реклама в социалните мрежиреклама във Фейсбукфейсбук видео

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина да оптимизирате стратегията си за видео реклама във Фейсбук

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2017
В началото Фейсбук видеата идваха без реклами, но в последствие дойде...

5 съвета за печелене на поръчки чрез социалните мрежи

от Biznesidei.bg
14 Септември 2018
Вашите клиенти са част от социалните мрежи, затова не можете да пропуснете да...

4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви

от Biznesidei.bg
21 Юни 2017
Instagram е инструмент, който по-често се ползва за рекламиране на продукти, отколкото...

4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка

от Biznesidei.bg
24 Април 2017
"Гласът" на Вашата марка е начинът, по който тя комуникира с потребителите си....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.