Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от
414 0 13 Декември. 2017
Социални мрежи

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията.

Как обаче да я накарате да спре да бъде просто ангажирана аудитория и да стане аудитория от хора, която купува продуктите и плаща за услугите Ви?
 
Следвайте тези 4 съвета:
 
1. Разработете план и призив към действие. 
 
Винаги, когато снимате видео във Facebook, трябва да знаете по каква причина го правите и какво искате да постигнете. Може би снимате демонстрация на продукта си и искате да убедите хората да го поръчат? Прекрасно, изгответе план как точно ще го снимате, кога ще го публикувате, какво конкретно ще покажете и кажете. А накрая поставете призив към клиентите, да речем, да отидат на сайта Ви и да си поръчат продукта Ви. Кажете им какво да направят, иначе те няма как да разберат.
 
2. Рекламирайте събитието.
 
Дори и просто да направите демонстрация на продукт, хората трябва да знаят, че това ще се случи. Публикувайте информация за деня, за часа, за разглеждания продукт. Така освен онези, на които Facebook ще покаже видеото, ще можете да привлечете и други хора, имащи интерес.
 

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук


3. Покажете продуктите си.
 
Без значение какво е видеото, дори и демонстративно за някой от продуктите Ви, покажете какво предлагате. Ако правите демонстрация на един, споменете останалите си продукти и направете аналогия за употребата им. Ако снимате фирмено събитие, можете предварително да подготвите щанд, който в последствие да заснемете. Важното е стоките Ви да бъдат видени.
 
4. Комуникирайте с аудиторията си.
 
Много е просто - застанете пред камерата и говорете на хората. Ако има коментари и въпроси, отговорете им. Това, че някой ще види някакви кадри на продукти, няма да го убеди да си ги купи. Това ще направите Вие с присъствието си, с думите си, с отговорите си на коментари и въпроси. Само така ще си осигурите онова доверие у клиента, което го кара да поръчва.
 
източник: businessnewsdaily.com


Tags: реклама в социалните мрежиреклама във Фейсбукфейсбук видео

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина да оптимизирате стратегията си за видео реклама във Фейсбук

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2017
В началото Фейсбук видеата идваха без реклами, но в последствие дойде...

4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви

от Biznesidei.bg
21 Юни 2017
Instagram е инструмент, който по-често се ползва за рекламиране на продукти, отколкото...

4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка

от Biznesidei.bg
24 Април 2017
"Гласът" на Вашата марка е начинът, по който тя комуникира с потребителите си....

6 закона на маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
31 Март 2017
Социалните мрежи са сериозен рекламен инструмент, който не можете да неглижирате...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.