Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка

от
410 0 24 Април. 2017
Социални мрежи

4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

"Гласът" на Вашата марка е начинът, по който тя комуникира с потребителите си. Подходящият "глас" ще Ви осигури позитивна комуникация с клиентите в социални мрежи, сайтове, страници, при публикуването на съдържание... А тази позитивна комуникация внушава на клиентите доверието, от което се нуждаят, за да купят от Вас.

За да спечелите от ''гласа'' на марката си, той трябва да е уникален и отличителен, но и да вдъхва надеждност.
 
Как обаче да го подберете така, че да е най-подходящ за Вашата марка?
 
1. Колко важно е да откриете подходящия "глас"? 
 
Подходящият глас поставя правилния тон на всеки инструмент за комуникация. Ако предлагате бира, можете да си позволите да бъдете шеговити и неофициални. Ако обаче предлагате консултации в сферата на финансите трябва да имате делови тон, който да внушава колко наясно сте с материята. Сгрешите ли правилния тон, губите позиции сред клиентите, губите доверието им и ги пращате при конкурентите. Най-трудно е при големи компании с широк спектър продукти. При тях най-добри резултати можете да получите след тестване на различни подходи и откриване на най-резултатния.
 
2. Как да определите правилния "глас" за марката си?
 
Най-добрият начин е да опознаете аудиторията си. Така ще знаете какво очакват от Вас, какво ги интересува и как е най-подходящо да го комуникирате. В крайна сметка с младежи се говори по един начин, с по-възрастните - по друг. Ако потребителите Ви са предимно корпоративни клиенти, явно ще се наложи да се концентрирате върху ползи, разходи и печалби. За да бъде чут "гласа" на марката Ви, той трябва да "говори" с такъв "тон", че целевите ѝ клиенти не само да искат да го "чуят", но и да го "изслушат".
 

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


3. Как да адаптирате всичките си комуникационни материали към марката си?
 
За малкия бизнес това е по-лесна задача, тъй като комуникационните материали не са в големи мащаби, а и често екипът, който се занимава с тях, е ограничен. Каквото и усилие да коства обаче, всичко, което излиза от фирмата, за да достигне потребителите, трябва да е свързано. Всяка публикация, независимо къде, трябва да е съобразена с посланието на марката Ви и да го подкрепя. Ако във фирмения блог публикувате полезна информация и само от време на време реклами, не можете да залеете страниците си в социалните мрежи само с реклама. Това дава смесени сигнали на потребителите, а смесените сигнали не внушават доверие.
 
4. Как да накарате ''гласа си'' да се отличи от останалите?
 
Най-добрият начин да се отличите е да бъдете честни с клиентите и да говорите на техния език. Разберете какво е най-важно за целевата Ви аудитория и говорете за това откровено. Те със сигурност ще го оценят.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламафирмена маркаклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

Клиентите са това, което публикуват във Facebook

от Йоана Антонова
25 Юни 2014
Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като...

Клиентите Ви по-вероятно са по-ангажирани в YouTube, oтколкото във Facebook или Twitter

от Анелия Коджабашева
02 Април 2014
Направете си канал във YouTube! Докато качеството на коментарите в YouTube е под въпрос,...

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.