Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета, които ще Ви спестят пари при рекламиране във Facebook

от
7673 0 25 Април. 2016
Социални мрежи

4 съвета, които ще Ви спестят пари при рекламиране във Facebook
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Няма как да се отрече, че все повече хора разчитат на рекламиране в социалните мрежи. В крайна сметка всички сме в тях, а и относителните разходи за това са сравнително ниски.

Най-популярната социална мрежа у нас си остава Facebook, поради което е особено важно не просто да рекламирате в него, но и да го направите така, че:
- рекламата да е ефективна;
- разходите Ви да не са големи, за да не отежнявате бюджета си.
 
Второто е особено важно за стартиращите фирми и за малките компании.
 
По този повод можете да направите следното:
 
1. Следете конверсиите.
 
Всеки рекламиращ във Facebook трябва да следи конверсиите, които генерира кампанията му. Независимо дали целта Ви е да реализирате продажби, да популяризирате бизнеса си или да съберете имейл адреси, конверсиите Ви ще покажат колко плащате, за да накарате един клиент да направи каквото желаете. Ако напр. искате клиентът да кликне върху рекламата Ви (при реклама от типа Pay Per Click), конверсиите ще Ви покажат колко Ви струва 1 клик.
 
Когато изготвяте рекламна кампания във Facebook, е много важно да знаете каква е тази стойност, защото тя говори за качеството на самата Ви реклама, както и за нейната ефективност. За да прецените това, естествено трябва да имате предварително заложени целени резултати.
 

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук


2. Позиционирането.
 
Под това се разбира начинът на представяне на рекламата при различните разположения във Facebook: дали рекламата ще излиза сред новините или в дясна колона, както и по какъв начин ще изглежда на мобилните устройства и т.н.
 
Идеята е да анализирате при какво позициониране рекламата дава по-добри резултати. Това може да стане само с тестване на различните позиции и проследяване на постигнатите резултати.
 
3. Час.
 
Всеки от нас има определен момент от денонощието, в което продуктивността ни е повишена. Това се отнася и до активността на потребителите във Facebook. Тествайки различно времево излъчване на рекламата си, ще откриете кога Вашите конкретни клиенти реагират най-много - поръчват, абонират се, присъединяват се към събития и т.н.
 
4. Пол и възраст.
 
Може би смятате, че продуктът Ви ще се продава страхотно сред двата пола, но след като направите по-внимателен тест и анализирате резултатите му, ще разберете дали мъжете или жените са по-активнтие Ви клиенти.
 
С анализационния инструмент Age and Gender можете да видите как различните възрастови групи и как всеки от половете са реагирали на рекламата Ви. По този начин ще опознаете много по-тясно таргета си, а и ще подготвяте съобщенията си много по-адекватно.
 
entrepreneur.com

Tags: рекламиранеfacebook рекламаразходи за реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 грешки на рекламирането в Instagram

от Biznesidei.bg
16 Юли 2019
Една снимка казва 1000 думи. А Instagram - една от най-популярните социални мрежи за...

5 стъпки за рекламиране на малкия бизнес във Facebook

от Пламен Иванов
04 Юни 2014
Собствениците на малък бизнес не могат да си позволят да игнорират Facebook. Почти...

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.