Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 фундаментални принципа на резултатните Facebook реклами

от
10219 0 20 Март. 2017
Социални мрежи

4 фундаментални принципа на резултатните Facebook реклами
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Facebook е некоронованият крал на рекламирането в социалните мрежи. И как да не е, когато предлага широк набор от рекламни вариации, анализи и таргетиране. Това го прави идеална платформа, на която да популяризирате продуктите и услугите си.

Независимо от това колко е страхотен, той трябва да се използва правилно, за да разгърне пълния си потенциал. Ето какви ключови елементи да заложите в своите реклами, за да бъдат те максимално ефективни:
 
1. Изяснете психологията зад цветовете.
 
Всеки един цвят внушава нещо различно на потребителите. А именно:
Синьо, лилаво зелено са цветове, предпочитани от по-възрастните хора. Младежите, от друга страна, предпочитат жълто, оранжево и червено.
❐ Според проучване на Joe Hallock най-недолюбваният цвят е оранжевото, следвано от лилавото, жълтото и кафявото.
❐ Червеното е цветът, който най-силно грабва вниманието.
 
Вашата задача е да изберете такива цветове, които да отговарят на Вашето рекламно съобщение и да внушават това, което Вие желаете. Разбира се, горепосоченото не Ви ограничава стриктно, но е добре да го имате предвид, когато избирате цветове за рекламите си.
 
2. Избягвайте прекалено смелите твърдения.
 

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук


Ако някой не познава фирмата и продуктите Ви, няма да го впечатлите с твърдението, че сте най-добрите. Вместо да хиперболизирате, по-добре посочете студените факти. Те ще генерират много повече доверие в рекламата Ви и ще Ви спечелят по-добри резултати.
 
3. Използвайте подходящи призиви за действие.
 
Много е важно клиентите да знаят какво искате от тях да направят. Ако рекламирате продукт, а просто им напишете "Кликнете тук", те няма да разберат, че искате да поръчат. Използвайте ясни инструкции, като "Абонирайте се за нашия бюлетин и ще получавате винаги актуални новини от сферата на...". Така потребителите знаят не само какво ще се случи, но какво действие от тяхна страна ще доведе до това. Така ще си спестите изненадата им, ако се озоват на страница за продажби, след като просто за кликнали на реклама, която прилича на новина или друг вид съдържание.
 
4. Тествайте непрекъснато.
 
Това няма директно да подобри дизайна на рекламите Ви, но ще Ви покаже какво работи и какво не сред Вашите целеви клиенти. Следете внимателно анализите, които Facebook предоставя, за да откриете какъв тип реклама дава най-добри резултати за Вас. Имате ли нови идеи, тествайте ги неколкократно, за да откриете дали се отличават с потенциал. 

източник: entrepreneur.com


Tags: facebook рекламисоциални мрежимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

Ако Facebook рекламите Ви не работят, задайте си тези 4 въпроса

от Biznesidei.bg
08 Декември 2016
Facebook е силен рекламен инструмент, към който обаче трябва да се подхожда със същата...

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.