Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 технологични тенденции, които ще повлияят на маркетинговите стратегии

от
6097 0 14 Февруари. 2017
Социални мрежи

3 технологични тенденции, които ще повлияят на маркетинговите стратегии
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Въпреки че целта на маркетинга не се е променила, методите и тенденциите, които фирмите следват, за да постигнат целените продажбени резултати, са се развили драстично през послените години. Нови маркетингови тенденции продължават да се появяват непрекъснато и фирмите следва да се съсредточат върху подготовката си за отговор на тези промени.

И тъй като маркетингът силно се влияе и от развитието на технологиите, ето 3 начина, по които те ще му влияят в бъдеще:
 
1. Съдържанието като маркетингов инструмент ще е в подем.
 
То набира все по и по-голяма популярност с развитието и навлизането в живота на хората на социалните мрежи. То позволява да се "вплетат" линкове към продукти и продажбени сайтове в определен информационен текст. Това дава възможност да се генерират продажби без да се заплащат големи суми за реклама. Което пък е и една от причините толкова компании да разчитат на него.
 
2. Програмираното рекламиране ще продължава да нараства.
 
Автоматизираните решения в рекламата стават все по-популярни. Те дават възможност на фирмите да подготвят съдържанието си в определен момент, да го настроят за изпращане и да се заемат с останалите важни неща в бизнеса си. Освен това софтуерът, който го позволява, обикновено има възможности за събиране на доста важна и ценна статистическа информация.
 
3. Развитието на мобилните устройства ще запази своето значение, въпреки че търсенето на нишови приложения намалява.
 

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук


Тук става дума за това, че фирмите трябва да се съсредоточат не толкова върху разработване на приложение за своя бизнес, колкото на осигуряването на страхотно преживяване на клиентите си в уеб формат. Иначе казано: всички сайтове и страници на един бизнес да могат да се разглеждат по приятен, удобен и лесен начин, независимо от устройството, на което ще става това.
 
 източник: businessnewsdaily.com

Tags: маркетинг и рекламасоцални мрежимобилни устройства

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

5 съвета за развитие на Instagram профила на бизнеза Ви

от Biznesidei.bg
19 Октомври 2021
Социалните мрежи са удобен инструмент за популяризиране на стоките и услугите Ви.

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.