Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 технологични тенденции, които ще повлияят на маркетинговите стратегии

от
371 0 14 Февруари. 2017
Социални мрежи

3 технологични тенденции, които ще повлияят на маркетинговите стратегии
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Въпреки че целта на маркетинга не се е променила, методите и тенденциите, които фирмите следват, за да постигнат целените продажбени резултати, са се развили драстично през послените години. Нови маркетингови тенденции продължават да се появяват непрекъснато и фирмите следва да се съсредточат върху подготовката си за отговор на тези промени.

И тъй като маркетингът силно се влияе и от развитието на технологиите, ето 3 начина, по които те ще му влияят в бъдеще:
 
1. Съдържанието като маркетингов инструмент ще е в подем.
 
То набира все по и по-голяма популярност с развитието и навлизането в живота на хората на социалните мрежи. То позволява да се "вплетат" линкове към продукти и продажбени сайтове в определен информационен текст. Това дава възможност да се генерират продажби без да се заплащат големи суми за реклама. Което пък е и една от причините толкова компании да разчитат на него.
 
2. Програмираното рекламиране ще продължава да нараства.
 
Автоматизираните решения в рекламата стават все по-популярни. Те дават възможност на фирмите да подготвят съдържанието си в определен момент, да го настроят за изпращане и да се заемат с останалите важни неща в бизнеса си. Освен това софтуерът, който го позволява, обикновено има възможности за събиране на доста важна и ценна статистическа информация.
 
3. Развитието на мобилните устройства ще запази своето значение, въпреки че търсенето на нишови приложения намалява.
 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук


Тук става дума за това, че фирмите трябва да се съсредоточат не толкова върху разработване на приложение за своя бизнес, колкото на осигуряването на страхотно преживяване на клиентите си в уеб формат. Иначе казано: всички сайтове и страници на един бизнес да могат да се разглеждат по приятен, удобен и лесен начин, независимо от устройството, на което ще става това.
 
 източник: businessnewsdaily.com

Tags: маркетинг и рекламасоцални мрежимобилни устройства

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви

от Biznesidei.bg
21 Юни 2017
Instagram е инструмент, който по-често се ползва за рекламиране на продукти, отколкото...

4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка

от Biznesidei.bg
24 Април 2017
"Гласът" на Вашата марка е начинът, по който тя комуникира с потребителите си....

6 закона на маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
31 Март 2017
Социалните мрежи са сериозен рекламен инструмент, който не можете да неглижирате...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.