Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 навика в социалните мрежи, които могат да Ви костват работата

от
7271 0 03 Февруари. 2016
Кариерно развитие

6 навика в социалните мрежи, които могат да Ви костват работата
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Трябва да си го признаем - социалните мрежи толкова са навлезли в живота ни, че няма как да не влияят и на работата ни. В момента, в който изпратите своето CV, кандидатствайки за определена длъжност, Вие давате достатъчна информация, за да бъдете открити поне във Фейсбук. И тъй като профилът Ви там е публичен поне до профилната Ви снимка, трябва да бъдете нащрек. Колкото повече профили имате в социалните мрежи, толкова по-внимателни следва да бъдете.

Защото евентуалният Ви шеф също има смартфон и най-вероятно също е във Фейсбук, Инстаграм и къде ли още не.
 
За да не провалите шансовете си да бъдете наети на дадена работа (или преждевременно освободени), най-добре не допускайте следните грешки:
 
1. Не пишете лоши неща за предишния си шеф.
 
Независимо дали е бил едноглаво копие на кучето Цербер, оставете недоволството си за себе си и хората до Вас. Всичко останало ще Ви накара да изглеждате като едно от следните неща:
а) лош служител, който си е получил заслуженото;
б) непрофесионалист, който се оставя на злобата си;
в) ненадеждна личност, неразбираща факта, че служебните отношения са само вътрешнофирмено достояние;
г) някой, който ще говори така за всеки свой следващ работодател.
Вие бихте ли наели подобен кадър?
 

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


2. Прекалено много лична информация.
 
Един прост пример: ако сте жена, кандидатствате за работа и едновременно с това непрекъснато публикувате снимки на бебета, споделяте колко много искате да си имате такова и как с мъжа Ви правите усилия да си заченете едно. Мислите ли, че ще Ви наемат при риска съвсем скоро да излезете по майчинство?
 
3. Издайнически публикации.
 
Излезли сте в болничен, защото имате дискова херния. Три дни по-късно публикувате в някой от профилите си снимки от дискотека. Как мислите, че ще бъде прието това?
 
4. Неподходящи публикации.
 
Непрекъснати хвалби, неприличен език, агресивно отношение към други потребители и какво ли още не. Всички те издават черти на характера Ви, от които никой мениджър не би бил във възторг. Същото се отнася и до снимковото Ви съдържание: колкото повече компрометиращи снимки имате (например след като сте консумирали големи количества алкохол), толкова по-зле за Вас.
 
източник: businessinsider.com


Tags: социалните мрежислужителикандидатстване за работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да увеличите продуктивността си при работа от вкъщи

от Biznesidei.bg
24 Февруари 2022
Едно е да се трудите от офиса, друго е да го вършите от дома си. Разсейващите...

Как да управлявате времето си ефективно

от Biznesidei.bg
13 Януари 2022
Фундаменталните принципи на управлението на времето са планиране,...

Навици, които подкопават продуктивността Ви

от Biznesidei.bg
19 Ноември 2021
Не е важно да работите повече, а да го правите ефективно. Така за същото време ще...

Ключът към балансирането между професионалния и личния живот

от Biznesidei.bg
17 Септември 2021
Без значение дали управлявате собствен бизнес или сте служител, въпросът как да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.