Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 причини да не предлагате отстъпки

от
260 0 04 Септември. 2017
Предприемачество

6 причини да не предлагате отстъпки
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Много предприемачи смятат, че за да увеличат продажбите си, трябва да предлагат намаления от цената.

Както всяка една мярка в бизнеса обаче, и тази има своите негативи. Ако се чудите дали да правите отстъпки от цените на продуктите си, имайте предвид и следните 6 причини да не прибягвате до това:
 
1. Подчертаване на цената.
 
Ако искате хората да купуват продуктите Ви заради качествата им, не трябва да ги карате да се фокусират върху цената. А едно намаление измества вниманието от самата стока върху това какво хората трябва да платят за нея.
 
2. Ценови войни.
 
Да се включвате в ценова война с другите играчи на пазара, е недалновидно. Няма как да спечелите срещу по-големите. А ако имате лоялни клиенти, е напълно излишно.
 
3. Погрешно впечатление.
 

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук


Когато предложите отстъпка, оставяте у клиентите впечатлението, че стоката Ви не си струва обичайната цена. Щом можете да я предлагате с намаление сега, значи тя не си струва да бъде купувана, ако не е намалена.
 
4. Нeгативи върху печалбата.
 
Колкото повече намалявате цената, толкова повече ще страда печалбата Ви. Продуктите Ви си струват покупката и на обичайната цена, така че колкото повече ги продавате с намаление, толкова повече ще губите.
 
5. Негативи върху наличностите.
 
Срещали ли сте отстъпки с ограничения в количествата? Например на плодове, където можете да си купите до определени килограми? Тези ограничения се въвеждат с идея да се контролират количествата на покупките, защото в противен случай можете да се окажете с изчерпана наличност. А за сметка на това приходите Ви да са чувствително по-ниски, отколкото бихте желания да донесат същите количества. Освен това, ако количествата се изчерпят преди края на отстъпката и не сте упоменали, че тя важи до изчерпването им, ще оставите лошо впечатление на клиентите си.
 
6. Негативно влияние върху качеството.
 
Имайки предвид, че намаленията изискват големи количества, за да ги произведете в кратък срок, ще трябва да направите компромис с качеството. Направите ли го, никой няма да иска да купува от Вас на редовна цена. Просто защото хората ще си помислят, че стоката, която им продавате, е със специално понижено качество, заради отстъпката.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: отстъпкипродажбинамаления

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

10 неща, които успешните предприемачи не търпят

от Biznesidei.bg
11 Май 2018
Бизнес успехът не се заключава само в това какво прави един предприемач, а и в това...

Защо на малкия бизнес му трябва сайт

от Biznesidei.bg
08 Май 2018
Да речем, че стартирате или вече сте стартирали собствен малък бизнес и се чудите...

Не можете да сте перфекционист и предприемач едновременно

от Biznesidei.bg
16 Март 2018
Защо обаче? Най-просто казано защото в бизнеса (както и в общо взето всички други...

6 причини зад провала на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
09 Март 2018
Ако сте наясно какво може да доведе до провала на бизнеса Ви, ще можете да го...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.