Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 дейности, които хабят от времето на предприемачите

от
616 0 11 Септември. 2018
Предприемачество

6 дейности, които хабят от времето на предприемачите
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да развивате бизнеса си, трябва да му отделяте достатъчно време. Ако обаче се оказва, че то никога не Ви стига, вероятно го хабите излишно.

Как да спестите време, което да вложите във важни за бизнеса Ви дейности? Спрете да вършите следното:
 
1. Да преглеждате социалните си мрежи.
 
Освен ако не рекламирате продуктите и услугите си в тях, ограничете до минимум преглеждането им в работно време. Няма да усетите как ще се разсеете с нещо там и ще забравите да ги затворите. 
 
2. Да не планирате задачите си за следващата сутрините.
 
Ако започнете деня си ефективно, най-вероятно ще го завършите така. Затова е важно да сте наясно какво трябва да свършите преди обяд, за да можете да се заемете с него веднага, щом седнете на работното си място. По-този начин няма да губите време в чудене какво да подхванете първо.
 
3. Да вършите няколко неща едновременно.
 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук


Искате ли да завършите една задача бързо и качествено, съсредоточавайте се само в нея. Колкото повече неща се опитвате да правите заедно, толкова повече време ще губите за пренастройване към всяка от тях. 
 
4. Да насрочвате прекалено много оперативки.
 
Внимателно анализирайте всяка една среща, която смятате да насрочите, и помислете дали не можете да обсъдите всичко по телефона или по имейла. Ако е възможно, по-добре го направете така. Ще спестите време и на себе си, и на всички останали, които ще участват в оперативката. Ако е възможно, организирайте по 1 среща за разглеждане на няколко теми и го правете регулярно (да речем, всеки понеделник).
 
5. Да се тревожите за бъдещето.
 
Вместо да се притеснявате как се развива бизнеса Ви, съсредоточете се върху работата по него. Да, анализирането на постигнатите резултати е важно, но трябва да се случва редовно, а не ежедневно. 
 
6. Да се стремите да бъдете заети, вместо ефективни.
 
Предприемачеството не е състезание кой ще има най-изтощителен работен ден или чий списък със задачи ще е най-дълъг. Вместо да се затрупвате със задачи, изберете да свършите онези дейности, които са ключови за собствения Ви бизнес. Работете ефективно и умно, а не просто усилено; концентрирайте се върху резултатите от работата Ви, не просто върху това да имате такава.

Още съвети за управление на времето вижте тук >>>
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: предприемачиуправление на времетособствен бизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 грешки, които предприемачите допускат, без сами да осъзнават

от Biznesidei.bg
04 Септември 2018
Всеки допуска грешки, предприемачите - също. За да не струват обаче на бизнеса Ви...

10 неща, които успешните предприемачи не търпят

от Biznesidei.bg
11 Май 2018
Бизнес успехът не се заключава само в това какво прави един предприемач, а и в това...

5 грешки, които младите предприемачи все още допускат

от Biznesidei.bg
17 Ноември 2017
Без съмнение и младите предприемачи знаят, че управлението на собствен бизнес не...

14 мисли за справянето с промяната от успешни предприемачи и лидери

от Biznesidei.bg
26 Октомври 2017
Промяната в бизнеса е едно от малкото сигурни неща. Всичко подлежи на изменение - и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Валидна ли е още обявата интересувам се моля пишете ми...

Кодекс на труда и още 12 ТРЗ закони и наредби, които работодателят трябва да спазва


димитрина...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.