Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 съвета за израстването на бизнеса с предоставяне на услуги

от
3319 0 12 Февруари. 2019
Предприемачество

5 съвета за израстването на бизнеса с предоставяне на услуги
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Фирмите, предоставящи услуги, имат свой специфичен начин на работа, поради което и методите им на развитие и израстване са специфични.

Предприемачите с подобни фирми трябва да разберат добре тези методи, за да успеят. Имайки предвид обаче, че всеки бизнес е различен, се оказва трудно да се определят конкретни такива, които биха дали най-добри резултати.
 
Въпреки всичко има няколко съвета, от които могат да се възползват всички, а именно:
 
1. Работете тясно с клиентите.
 
Клиентите са водещите във всеки бизнес. Но при предоставянето на услуги тяхната роля става още по-значима. Когато произвеждате продукт, за клиента не е от особено значение как точно го произвеждате, а колко качествен и полезен е. Когато обаче предлагате услуга, начинът, по който я изпълнявате, е от решаващо значение, защото клиентът има пряк досег до него. Затова е важно да се вслушвате в мненията, изискванията и препоръките на клиентите, за да им предоставите точно това, от което се нуждаят и което искат.
 
2. Винаги се старайте да надхвърляте очакванията.
 
По отношение на услугите си, по отношение на комуникацията с клиентите, по отношение на любезността си с тях... По отношение на всичко. Възприемайте процеса не просто като бизнес взаимоотношения, а като изграждане на трайна връзка. Да, тя ще бъде основана на бизнес, но трябва да бъде основана и на взаимно уважение, и на доверие. Само така клиентите ще се връщат при Вас за още.
 

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


3. Градете репутация на надеждна фирма, като разчитате на впечатления от клиенти.
 
Винаги осигурявайте възможност потребителите да Ви дадат обратна връзка. При това публично. Важно е бъдещите Ви клиенти да могат да се информират какво смятат вече съществуващите Ви клиенти за Вас. Колкото по-лесно достъпни са тези мнения, толкова по-добре, затова можете да го добавите на сайта и профилите си в социалните мрежи.
 
4. Възползвайте се от ползите на имейл маркетинга.
 
Той има качеството да бъде един от най-евтините начини да запознаете хората с услугите си. Не го подценявайте, ами го причислете към маркетинговите си усилия. По този начин ще можете и да печелите нови клиенти, и да информирате настоящите за новите си или подобрени услуги.
 
5. Изчистете фирменото си послание.
 
Колкото по-ясно е какво предлагате и на кого, толкова по-лесно хората ще разберат какво искате да им кажете. Винаги се старайте рекламата Ви да бъде кратка, ясна, конкретна и лесна за запомняне. Колкото по-лесно за разбиране е Вашето послание, толкова по-лесно ще спечели и вниманието, което търсите с него.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: предприемачиклиентиимейл маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 съвета за предприемачи на старта

от Biznesidei.bg
21 Декември 2021
Избрали сте си идея и сте готови да стартирате собствен бизнес. И какво...

10 мисли за добротата, които предприемачите трябва да прочетат

от Biznesidei.bg
16 Декември 2021
Светът на бизнеса често е изобразяван като висококонкурнтна екосистема, в която...

5 урока, които предприемачите могат да научат от Уолт Дисни

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2021
Много от нас са отраснали с филмите на Дисни, така че успехът им е неоспорим. Ето...

15 мотивиращи фрази за предприемачи

от Biznesidei.bg
09 Ноември 2021
В настоящите трудни времена не е никак лека задача за предприемачите да поддържат...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.