Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 знака, че бизнесът Ви е готов да се развива на международни пазари

от
649 0 17 Февруари. 2017
Предприемачество

3 знака, че бизнесът Ви е готов да се развива на международни пазари
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Никога не е лесно да разширите бизнеса си в международен план, но е необходима стъпка към привличането на нови клиенти и осигуряването на разрастване за компанията. Ако сте уверени в качествата на продуктите и услугите си и търсите нови възможности, погледнете отвъд местните пазари към тези в чужбина.

Важното в случая е да се настроите за тази важна стъпка. Със сигурност тя ще Ви тревожи до определена степен, защото е свързана със значителен риск. Важното тук е да усетите кога Вие и бизнесът Ви сте готови да я предприемете.
 
Ето 3 знака, които ще Ви помогнат да усетите този момент:
 
1. Ентусиазирани сте от възможността да достигнете до нови клиенти в чужбина (но разбирате, че няма да е никак лесно).
 
Много е важно да имате ентусиазъм, но не и нереалистични очаквания. Разбира се, че всяко навлизане на нови пазари идва с трудности и изисква значителни усилия. Ето защо трябва да се запознаете много внимателно с пазара, с потенциалните клиенти на него, с правната система на конкретната държава, конкурентите и какво ли още не. Колкото по-голям е ентусиазмът Ви, толкова по-интересни ще са Ви тези теми. Колкото по-реалистични са представите Ви за процеса по утвърждаване на новия пазар, толкова по-добре ще се подготвите за него.
 
2. Имате подходящата комбинация то оперативен опит на високо и местно ниво.
 
Какво означава това? Когато разширявате бизнеса си в чужбина, оперативният опит на високо ниво е свързан с методите на работа, фирмената култура, стратегическо развитие и т.н., а опитът на местно ниво е свързан с възможностите да се възползвате от местни производители и дистрибутори. Какво ще произвеждате и как ще го произвеждате е решение, което трябва да се вземе от контролния орган, работата по обслужването на клиентите е много по-добре да се възложи на местни хора, защото те познават по-добре пазара. Така от една страна запазвате облика на фирмата си такъв какъвто оригинално е, а от друга ѝ давате възможност да се адаптира към новите условия, в които ще се развива.
 

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


3. Чувствате се удобно да работите с доставчиците и клиентите на новия пазар.
 
Понякога предприемачите не са склонни (поради лош опит или по други причини) да разчитат на снабдители от други пазари, след като вече са открили такива, на които имат доверие. Ако Вие нямате подобни притеснения и сте готови да потърсите правилните доставчици на новия пазар, сте стъпка по-близо до извеждането на бизнеса си на новия пазар. Ако нямате тревоги и да работите с клиентите на него, ако техните демографски специфики не Ви притесняват, действайте. Разбира се, никога няма да сте подготвени на 100%, но колкото по-малко притеснения имате, толкова по-спокойно ще действате, а това ще Ви съдейства да посрещнете трудностите по-добре.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес развитиемеждународни пазарипривличане на нови клиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да станете предприемач без да започвате от нулата

от Biznesidei.bg
02 Октомври 2018
Стартирането на бизнес не е единственият начин да станете предприемач. Ако не...

Всеки се проваля! Ето как да извлечете максимума от провала

от Biznesidei.bg
21 Септември 2018
По пътя към успеха ще се сблъскате и с неуспех. Не е възможно с всичко да се...

6 дейности, които хабят от времето на предприемачите

от Biznesidei.bg
11 Септември 2018
За да развивате бизнеса си, трябва да му отделяте достатъчно време. Ако обаче се...

7 грешки, които предприемачите допускат, без сами да осъзнават

от Biznesidei.bg
04 Септември 2018
Всеки допуска грешки, предприемачите - също. За да не струват обаче на бизнеса Ви...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...

Какво предполага един бизнес с щанд за натурален сок


Интересни идеи за бизнес!...

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.