Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 прости неща, които да направите, за да развиете бизнеса си

от
739 0 20 Февруари. 2018
Предприемачество

3 прости неща, които да направите, за да развиете бизнеса си
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Има 3 неща с чиято помощ да постигнете желаното бизнес развитие.

За целта обаче е налице 1 много важно условие: да се справяте много добре с всяко едно от тези неща едновременно. Ако само едно от тях не е добре изпълнено, другите няма да достигнат потенциала си. Оттам и Вашият бизнес няма да се развива според пълните си възможности.
 
За кои 3 неща става въпрос обаче:
 
1. Съдържание
 
Без значение в какъв формат, съдържанието е това, което популяризира уменията и качествата, експертността на Вашия бизнес. Възприемете и рекламите си като съдържание - те са именно това - видеа, текст, инфографики и пр., които позволяват на хората да научат нещо - в случая за продуктите, услугите и фирмата Ви. За да има успех съдържанието Ви обаче, трябва не просто да е качествено само по себе си, но и да бъде качествено популяризирано. Няма смисъл от него, ако хората не го виждат. Възползвайте се и от платеното популяризиране, и от органичното.
 
2. Оферти
 
А именно начинът, по който ще представите продажбата пред потребителя. Какво и как ще му предложите, с какви средства, кога и пр. и пр. Ролята на Вашето съдържание е да привлече хората към продажбената Ви оферта, да генерира интерес у тях към това, което предлагате. Имайки налице интереса, ще имате "насреща" си и хора със стимул да разберат каква е офертата Ви.
 

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук


3. Контакт с потенциални клиенти.
 
За да генерирате продажбите, трябва да се свържете с хората, които вече са видели съдържанието Ви и са се запознали с офертата Ви. Може да сте ги заинтригували, но да не са купили продукта Ви. Разберете защо и действайте съобразно. Може да са прегледали съдържанието Ви, но да не са имали време да се запознаят с офертата Ви. Щом знаете, че все пак имат някакъв интерес, свържете се с тях. Убедете ги да купят от Вас. Ако щете, просто им напомнете за съществуването си и за това какво им предлагате. Не е задължително да им звъните по телефона. Може и да им пратите имейл или смс. Предложете им нещо специално - ако първия път не сте ги спечелили, това ще Ви даде нов шанс. Оставите ли клиент, показал дори минимален интерес, да си отиде, без дори да опитате да му продадете продукта си, генерирате загуба. И губите клиенти.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес развитиепродажбипотенциални клиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да станете предприемач без да започвате от нулата

от Biznesidei.bg
02 Октомври 2018
Стартирането на бизнес не е единственият начин да станете предприемач. Ако не...

Всеки се проваля! Ето как да извлечете максимума от провала

от Biznesidei.bg
21 Септември 2018
По пътя към успеха ще се сблъскате и с неуспех. Не е възможно с всичко да се...

6 дейности, които хабят от времето на предприемачите

от Biznesidei.bg
11 Септември 2018
За да развивате бизнеса си, трябва да му отделяте достатъчно време. Ако обаче се...

7 грешки, които предприемачите допускат, без сами да осъзнават

от Biznesidei.bg
04 Септември 2018
Всеки допуска грешки, предприемачите - също. За да не струват обаче на бизнеса Ви...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...

Какво предполага един бизнес с щанд за натурален сок


Интересни идеи за бизнес!...

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.