Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

2 проблема с харченето, стоящи пред бизнеса

от
7359 0 21 Ноември. 2017
Планиране и стратегии

2 проблема с харченето, стоящи пред бизнеса
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако сте стартирали бизнес или подобно нещо Ви предстои, със сигурност мислите за набирането на капитал. Дали да е Ваш, дали да е заемен, дали да встъпите в партньорство, за да свиете разходите...

Има обаче един момент, който предприемачите рискуват да пренебрегнат, улисани в търсенето на пари за бизнеса си. Не е достатъчно да планирате как ще ги съберете, важно е да планирате как ще ги похарчите.
 
Тук именно се срещат 2 сериозни проблема, за които е важно да внимавате:
 
Проблем 1: Прекаленото харчене.
 
Какво означава това? Да влагате средства, които не можете да си позволите да влагате.
 
Защото колкото повече харчите неразумно, толкова повече ще трябва да задлъжнеете. А задлъжнялостта, към която е прибавено време, през което дълговете не се изплащат, само се обостря.
 
По тази причина е много важно внимателно да се вглеждате във финансовото си състояние. Добре да познавате всички необходими разходи. Да сте наясно от къде и кога получавате приходите си. Само така ще можете внимателно да калкулирате поетите рискове.
 
Дори дадена идея да Ви изглежда особено перспективна, ако нямате пари за влагане в нея, тя се превръща в много по-значителен риск, отколкото е изглеждала в началото. А за фирми, които се намират на старта и които не разполагат с достатъчно свободни пари, е по-добра идея да харчат по-консервативно.
 

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук


Проблем 2: Харченето на прекалено малко пари.
 
Сигурно сте наясно, че за да правите пари, трябва да влагате пари. И колкото повече влагате, толкова повече ще спечелите, ако въобще начинанието Ви се окаже печелившо.
 
Има обаче и такова нещо като влагане на твърде малко пари, което пречи да реализирате добри приходи за вложението си. Ако не влагате средства в развитието и подобряването на продуктите си, те няма да привличат клиентите. Ако не влагате средства в маркетинга си, хората няма да знаят за Вашето съществуване и няма да купуват от Вас. Стремите ли се да пестите максимално, не го правете за сметка на фирмата си. Не допускайте и значителната грешка да считате перо Заплати като перото, от което можете да пестите най-много. Това е един от най-преките пътища към демотивация и текучество, които водят до значителни трудности за всички фирми. 
 
Имайки предвид тези два проблема, се изправяте пред едно значително затруднение при финансовото планиране: как да намерите и задържите златната среда в разходването на капитала си. Общо взето се налага да се водите първо от моментното състояние на фирмата си, после от стадия на развитието ѝ, от финансовите си отчети и планове и винаги да оставяте един набор от буферни средства за непредвидени ситуации. Те рано или късно настъпват.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: разходифинансови отчетиуправление на финансите

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да изберете в какво да инвестирате

от Biznesidei.bg
28 Юли 2022
Няма рецепта, която да Ви посочи кои вложения ще са успешни със сигурност и кои...

Какво да включите в инвестиционния си план?

от Biznesidei.bg
30 Юни 2022
Планирането е чудесна дейност, която помага в множество сфери. Дори при...

5 въпроса, които да си зададете, преди да вземете бизнес заем

от Biznesidei.bg
25 Май 2021
Парите движат бизнеса. Необходими са Ви, за да го създадете, да го развивате, да го...

5 стратегии за бизнес развитие

от Biznesidei.bg
10 Януари 2020
Ако бизнесът Ви си е стъпил на краката и генерира достатъчно печалби, е време да се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.