Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Какво кара клиентите да мразят онлайн магазина Ви?

от
3762 0 05 Януари. 2018
Онлайн бизнес

Какво кара клиентите да мразят онлайн магазина Ви?
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За занимаващите се с електронна търговия онлайн магазинът (без значение дали ще е отделно от сайта или ще върви заедно с него) е от особено значение. Защото дори малките детайли в него могат да повлияят на поведението на потребителите.

Какво обаче кара клиентите да не харесват Вашия онлайн магазин, а така и да не купуват от него? Основните виновници са следните 2 грешки:
 
1. Трудни за откриване продукти.
 
Клиент, който не може лесно и бързо да намери продукта, който търси, в онлайн магазина Ви, ще го потърси при конкурентите Ви. Затова е много важно не просто да имате добре изглеждащ магазин, но и той да е лесен за навигиране. Мислете минималистично и се концентрирайте върху това всичко да е ясно за всеки ползвател - от този, който вече е посещавал, до този, който дори не е чувал за фирмата Ви. Не пренебрегвайте важността и на търсачката вътре в онлайн магазина и я оптимизирайте така, че тя да извежда максимално конкретни резултати. Защото никой не иска да прегледа 40 страници с "бели дамски тениски", за да си избере подходящата.
 
2. Скриване на важна информация за продуктите.
 
Оставете малкия, едва забележим шрифт на фирмите, които имат какво да крият. За да вдъхнете доверие у потребителите си, не крийте нищо от тях. Помислете какво Ви интересува, когато пазарувате онлайн, и осигурете на потребителите същите удобства в своя магазин онлайн. От вариации на продукта, до цени, отстъпки, доставка, рекламации и т.н и т.н. - нека всичката тази важна информация да е налице и да е достъпна лесно, за да не създадете дори минимално съмнение у клиентите. Колкото по-прозрачно е всичко при Вас, толкова по-лесно ще бъде за потребителите да Ви се доверят и да поръчат.
 

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук


източник: allbusiness.com
 

Tags: магазин онлайнелектронна търговияпотребители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 "мръсни" тайни на онлайн бизнеса

от Biznesidei.bg
28 Януари 2022
Далеч не е тайна огромният брой фирми, които оперират изключително и само в...

4 съвета за стартиращите онлайн бизнес

от Biznesidei.bg
10 Януари 2022
Търговията в интернет е все по и по-популярна. Особено в усвията на пандемия,...

6 идеи за малък онлайн бизнес, с които можете да стартирате през 2021 г.

от Biznesidei.bg
04 Ноември 2021
В условията на COVID-пандемията онлайн бизнесът се доказа като сравнително...

5 ползи от стартирането на бизнес онлайн

от Biznesidei.bg
02 Юли 2021
Електронният бизнес набира все по и по-голяма популярност. Дори вериги, които имат...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.