Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Искате да реализирате продажба или да спечелите клиент?

от
6778 0 29 Юли. 2016
Обслужване на клиенти

Искате да реализирате продажба или да спечелите клиент?
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 3 гласа
Оценка на потребителя

В повечето случаи мерим бизнес успеха си с помощта на възвращаемостта на инвестицията ни. Ако дадено наше усилие донесе повече, отколкото сме похарчили за него, го приемаме за успешно. За жалост, този тип мислене ограбва собствения ни потенциал. Ако Вашата цел е само да спечелите продажбата, лесно можете да изпаднете в състояние на употреба само на онези маркетингови инструменти, които единствено генерират приходи. Не Ви ли трябва още нещо, обаче?

Продажбата представлява просто трансакция. Не е задължително да Ви спечели лоялен клиент. Един подобен, който вярва в марката Ви и купува от Вас в дългосрочен план. Трябва да гледаме извън тунела на финансовите цифри, защото той не може да ни гарантира нищо в бъдеще - всяка прогноза е просто това - предвиждане, което може и да не се изпълни. Освен ако не сте си спечелили лоялните клиенти, които да поръчват редовно. 
 
Трансформирайте преживяването за потребителите
 
Технологиите промениха много аспекти на живота ни към по-добро. Донесоха ни удобството на бързата комуникация, уреждането на срещи по имейл, изпращането на документи в електронен вид и т.н. Въпреки че всичко това ни улеснява, то измества един важен аспект - личното общуване с клиентите. 
 
Повече от всичко Интернет означава свобода за клиентите да преценят самостоятелно от кого искат да купят даден продукт. В миналото са дните, когато са купували сходни продукти, не съвсем отговарящи на нуждите и желанията им, защото в магазина не е имало друго. Имайки силата на огромния избор и добрата информираност, клиентите са поставени във все по-водеща позиция. Ето защо е важно да им предложите такова преживяване в контакт с Вашата компания, което да Ви гарантира тяхната лоялност. При това персонализирано в най-голямата възможна степен.
 
Концентрирайте се върху източника на Вашите приходи, не върху генерирането им.
 
За да придобиете лоялни клиенти, трябва да насочите вниманието си именно към тях. Иначе казано, трябва да промените начина си на мислене: вместо да се концентрирате върху това колко пари идват от всяко маркетингово усилие, да обърнете внимание на това как и колко нови потребители Ви печели. Стремете се не да "изстискате" тези потребители веднага, а да ги превърнете в активна и заинтересована аудитория. След като смените фокуса си, проучете аудиторията си, опознайте я, вслушайте се в нейното мнение. По този начин ще фокусирате усилията си не просто върху настоящето, а върху бъдещето на бизнеса си.
 
Не забравяйте, че причината клиентите да изберат Вас се корени в ценността, която им носите.  Ако тя е съобразна на желанията и нуждите им, хората ще предпочитат да купуват от Вас. Ако освен това обслужването Ви е на ниво и кара клиентите Ви да се чувстват добре, те ще се върнат при Вас.

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук


 
Какво кара клиента да се върне за още?
 
Яснота за ползите, които му носи продуктът Ви. Независимо дали става дума за удобство, фирмена политика или нещо друго - клиентът винаги се нуждае от причина за това. Ако докоснете емоциите на хората, ще постигнете страхотни резултати. А в дългосрочен план добрите отношения с клиенти ще Ви се отплатят и с висока възвращаемост на инвестициите.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: привличане на клиентипечалбиклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 3 гласа.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.