Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 причини да губите клиенти

от
1118 0 05 Юни. 2018
Обслужване на клиенти

5 причини да губите клиенти
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни или не толкова, не можете да си позволите да ги загубите.

На какво обаче се дължи оттеглянето им? Върху какво е важно да работите, за да промените нещата?
 
Ето върху какво:
 
1. Лошо клиентско обслужване.
 
Тук не става дума само за некомпетентни и неучтиви продавачи. Тук става дума за всичко, което се случва с потребителя във връзка с осъществяването на неговата покупка. За да са доволни клиентите, цялостното им преживяване трябва да е позитивно. От добре подредения и приветлив магазин, респективно ясен и приятен за използване сайт в онлайн търговията, до услужливите и възпитани продавачи - всичко трябва да бъде на ниво. Ваша задача като предприемач е да следите за това, а и да се вслушвате в критиките на клиентите, ако има такива.
 
2. Продуктите или услугите Ви не покриват нуждите, за които са създадени.
 
Клиентите няма да са доволни, ако ги карате да плащат за половинчати резултати. Ако искате да се върнат при Вас за още, трябва да посрещате нуждите им във възможно най-голяма степен. Ако, да речем, предлагате почистващ препарат за баня, той трябва например да се справя и със зацапванията, и с котления камък, и с осигуряването на приятен аромат, който да не дразни и при почистването, и след това. 
 

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук


3. Не е ясно каква е ценността на стоките и услугите Ви.
 
Каквото и да предлагате, важно е да демонстрирате стойността му. Клиентите трябва да знаят защо си струва да платят за него, какво ще спечелят от покупката му, колко труд е вложен, за да се произведе. Освен това трябва да наблегнете на това, което Ви отличава от конкурентите Ви, за да демонстрирате причината хората да се спрат именно на Вас.
 
4. Показвате непостоянство.
 
Клиентите искат сигурност, когато потребяват, а непостоянството им осигурява точно обратното. Не може да искате хората да продължат да купуват от Вас, ако стоките Ви веднъж се представят страхотно, веднъж - точно обратното. Или ако веднъж обслужването Ви е на ниво, а следващия път - незадоволително.
 
5. Използвате остарели методи за реклама.
 
Искате ли да привлечете вниманието на хората, трябва да сте в крак с тенденциите. Пазарът се променя непрекъснато, очакванията на хората - също. Не можете да очаквате старите методи на реклама да работят безотказно винаги. Не преставайте да търсите нови и нови начини да ангажирате клиентите със своите продукти и услуги. В противен случай конкурентите Ви ще Ви изпреварят значително.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: клиентиобслужване на клиентимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
19 Януари 2018
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са...

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от Biznesidei.bg
28 Март 2017
Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в...

Как да се справяте с негативните коментари и да поддържате удовлетвoрението на клиентите си в електронната търговия

от Biznesidei.bg
22 Март 2017
Негативните коментари всъщност могат да Ви помогнат да направите бизнеса си...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.