Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 ключови качества на клиентското обслужване

от
436 0 29 Ноември. 2017
Обслужване на клиенти

5 ключови качества на клиентското обслужване
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Доволните клиенти се връщат отново и отново. Именно това са хората, които имат потенциал да станат лоялни на фирмата Ви. А лоялните потребители са едни от най-ценните за бизнеса, защото генерират ключови приходи.

Как да си осигурите доволни клиенти и сред старите, и сред новите? С добро обслужване. 
 
А то има следните 5 ключови качества:
 
1. Осигурете базовите изисквания.
 
Първото и най-важно нещо за всяко обслужване - каквото обещава рекламата Ви, това е минимумът, който трябва да осигурите на клиентите. Обещавате доставка до 2 работни дни? Доставяйте до 2 работни дни. Спазвате ли обещанията си към клиентите, те ще Ви се доверяват и ще продължат да купуват от Вас
 
2. Бъдете приятелски настроени и проявявайте разбиране.
 
Не е необходимо да сте свръхофициални с клиентите си, освен ако не предлагате свръхлуксозни стоки. Дръжте се приятелски, защото ако стопите ледовете, ще се разбирате много по-добре. Важно е също да проявявате разбиране. Някои клиенти ще имат повече въпроси от други. Или ще имат повече изисквания. Или ще имат притеснения и ще се нуждаят от пълна информация за рекламациите. Съдействайте им максимално, защото колкото по-сигурни се чувстват, толкова по-лесно ще вземат решение за купуване.
 

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук


3. Намалете работата за клиентите.
 
Колкото по-малко операции трябва да направят, за да купят продуктите Ви, толкова по-добре. Ако продавате онлайн - минимизирайте броя стъпки, с които се прави поръчка. Приемайте и поръчки по телефона. Направете всичко възможно нищо в процеsа по поръчване да не създава съмнения у клиентите. Леснотата и прозрачността ще им донесат чувство за сигурност и ще ги стимулират да затворят поръчката си.
 
4. Връщайте жеста.
 
Всеки от Вашите клиенти ще се зарадва, ако получи подарък от Вас. Дали ще го направите при десетата поръчка или по някакъв повод, малък подарък винаги е добре дошъл. Ако ще да е във вид на поздравителна картичка или кутия шоколадови бонбони.
 
5. Ценете и използвайте обратната връзка.
 
Мнението на клиентите е много важно, защото показва какво ще ги накара да купуват повече от Вас. Затова винаги слушайте внимателно и взимайте съветите предвид. Разбира се, търсете тенденциите в мнението на клиентите, а не просто отделни еднолични изисквания.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: обслужване на клиентиклиентиобслужване

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
05 Юни 2018
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни...

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
19 Януари 2018
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са...

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от Biznesidei.bg
28 Март 2017
Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.