Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от
843 0 28 Март. 2017
Обслужване на клиенти

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в състояние да го предложат. Понякога обаче това се оказва невъзможно, заради липса на ресурси или лошо планиране.

В крайна сметка колко души в областта на обслужването можете да назначите?
 
Ето защо е важно да оцените клиентите си така, че да знаете на кого си струва да отдадете ресурсите си и при кого е по-добре да ги спестите.
 
Как да ги разграничите:
 
Фокус върху печалбите, не върху броя продажби.
 
Един клиент може да купи 1 стока и пак да Ви донесе повече печалба от друг, купил 10. За Вас най-важни са не онези клиенти, които купуват много, а които носят високи печалби. Фокусирайте се върху тях и върху поддържането на позитивните си отношения, вместо да отделяте време и ресурси на клиенти, които купуват много, но Ви носят малко.
 
Препоръки.
 
Няма по-добър маркетинг от препоръките от близки и познати, вече закупили и ползвали една стока. Клиентите, които Ви препоръчват на своите контакти, са хората, на които трябва да оставите най-добро впечатление. Те Ви носят нови потребители. Затова е важно да ги обгрижвате и да се отнасяте с внимание към тях.

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук


 
Възраст.
 
Под възраст тук става дума за това от колко време даден клиент купува Вашите продукти. Колкото по-отдавна този клиент потребява от Вас, толкова по-важен е той за Вашата фирма. Много по-лесно е да съхраните съществуващите клиенти, отколкото да привлечете нови и да ги направите трайни. Пазете онези, които вече купуват редовно от Вас. Те практически Ви носят средствата да привличате новите потребители.
 
Ниски разходи за поддържане.
 
Едно е клиентът да Ви познава, да е наясно как работите и да не се притеснявате за обслужването им. Ако клиентите не Ви губят време в уговорки, излишни срещи, преговори и какво ли още не, те са особено важни за бизнеса Ви. Това са клиентите, за чието спечелване не хабите големи ресурси. Не си струва да вложите дни наред усилия по спечелването на един клиент, който Ви по-малко пари, отколкото сте похарчили за привличането му. Съсредоточете се върху онези от потребителите си, които можете да убедите бързо и чието обслужване не Ви коства специални допълнителни усилия.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: обслужване на клиентиклиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
19 Януари 2018
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са...

Как да се справяте с негативните коментари и да поддържате удовлетвoрението на клиентите си в електронната търговия

от Biznesidei.bg
22 Март 2017
Негативните коментари всъщност могат да Ви помогнат да направите бизнеса си...

4 причини да задавате повече въпроси на потенциалните си клиенти

от Biznesidei.bg
06 Януари 2017
Потенциалните клиенти не се интересуват от продукта или услугата Ви. Грижа ги е за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.