Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да направите фирмения сайт по-приятен за използване за потребителите

от
399 0 16 Март. 2017
Обслужване на клиенти

4 начина да направите фирмения сайт по-приятен за използване за потребителите
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Сайтовете отдавна не са просто местата, където фирмите споделят информация и по пуляризират продуктите си. Сега те се използват за предлагане на страхотно преживяване за потребителите и увеличаване на генерирания трафик, а така и на продажбите.

Може би едно от най-ключовите условия за това да имате добър сайт е свързано с високата скорост на зареждане на графики и текст. Колкото по-бавно зарежда сайтът Ви, толкова възможността потребителите да се откажат и да го затворят, се увеличава. Затова е важно да следите този показател.
 
Освен да работите за ускоряване на зареждането на сайта си, ето какво още можете да направите:
 
1. Опростен функционален дизайн
 
Малко и несложни изображения заедно с малко текст привличат клиентите повече. Освен това по-добре е да запазите информацията на една страница, без прехвърляне към други. Хубавото тук е, че потребителят се ангажира по-лесно, а времето за зареждане се минимизира.
 
2. Компресирайте кода на сайта
 
Друг вариант да увеличите скоростта на зареждане е да компресирате кода си. Може да го направите с помощта на софтуер като Gzip.
 

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


3. Улеснете допълнително потребителите.
  • Намалете броя на полетата във формите за абонамент и поръчка. Колкото по-малко се попълва, толкова по-лесно ще става.
     
  • Посочете важната за потребителите информация по отношение на предоставянето на данни в близост до формата за абонамент или поръчка. Можете да го направите дори във вид на линк към изскачащ в страницата прозорец, където да обясните как стоят нещата например със защитата на личните данни.
     
  • Когато използвате реклами през Google, уверете се, че те представят вярно съдържанието на сайта Ви. Така хората, които влизат в него за нещо определено, няма да се разочароват, че не сте в състояние да им го предложите, въпреки че рекламата им го е обещала.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: фирмен сайтмаркетинг и рекламапродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години

от Biznesidei.bg
18 Октомври 2016
С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти,...

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
05 Юни 2018
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни...

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
19 Януари 2018
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.