Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 причини да губите клиенти

от
8939 0 19 Януари. 2018
Обслужване на клиенти

3 причини да губите клиенти
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са онези, които се връщат за още и още.

Какво обаче, ако започнете да губите дори лоялните сред тях? Какво ги кара да спрат да купуват от Вас?
 
1. Преживяването им при покупката е било неприятно.
 
Ако един клиент е срещнал лошо отношение, неуважение, некомпетентност при обслужването, той няма да се върне при Вас. Съвсем естествено ще предположи, че това го очаква и следващия път. Разбира се, дори и страхотните фирми имат клиенти, които остават недоволни. Но ако това се превърне в тенденция, проблемът не е случайна грешка, а значителна спънка.
 
2. Лоялността им не е наградена.
 
Клиент, който купува често от Вас, трябва да бъде обгрижен - благодарение на него фирмата Ви съществува и се развива. Ако той вижда обаче, че единственият Ви интерес е да му вземете парите, той ще отиде при някой, който го оценява. За да се предпазите от това, създайте програма за лоялност. У нас честа практика са картите за отстъпка. Защо не помислите как да въведете подобни и Вие. Ако това Ви изглежда прекалено често срещана практика, обмислете по какъв начин да наградите честите си купувачи.
 
3. Намират по-добри оферти другаде.
 

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук


Не мислете, че по-добра оферта означава само по-евтин продукт. По-високото качество също е от голямо значение. Така че, ако не предлагате на клиентите си конкурентна стока, която да има достатъчно предимства, че да я изберете, те ще я потърсят при другите на пазара. За да предложите на хората това, което търсят, непрекъснато следете впечатленията на потребителите, мненията и критиките им. В крайна сметка е по-важно не Вие, а клиентите да харесват продукта Ви.
 
източник: allbusiness.com

Tags: обслужване на клиентиклиентипотребители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.