Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 причини да губите клиенти

от
754 0 19 Януари. 2018
Обслужване на клиенти

3 причини да губите клиенти
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са онези, които се връщат за още и още.

Какво обаче, ако започнете да губите дори лоялните сред тях? Какво ги кара да спрат да купуват от Вас?
 
1. Преживяването им при покупката е било неприятно.
 
Ако един клиент е срещнал лошо отношение, неуважение, некомпетентност при обслужването, той няма да се върне при Вас. Съвсем естествено ще предположи, че това го очаква и следващия път. Разбира се, дори и страхотните фирми имат клиенти, които остават недоволни. Но ако това се превърне в тенденция, проблемът не е случайна грешка, а значителна спънка.
 
2. Лоялността им не е наградена.
 
Клиент, който купува често от Вас, трябва да бъде обгрижен - благодарение на него фирмата Ви съществува и се развива. Ако той вижда обаче, че единственият Ви интерес е да му вземете парите, той ще отиде при някой, който го оценява. За да се предпазите от това, създайте програма за лоялност. У нас честа практика са картите за отстъпка. Защо не помислите как да въведете подобни и Вие. Ако това Ви изглежда прекалено често срещана практика, обмислете по какъв начин да наградите честите си купувачи.
 
3. Намират по-добри оферти другаде.
 

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук


Не мислете, че по-добра оферта означава само по-евтин продукт. По-високото качество също е от голямо значение. Така че, ако не предлагате на клиентите си конкурентна стока, която да има достатъчно предимства, че да я изберете, те ще я потърсят при другите на пазара. За да предложите на хората това, което търсят, непрекъснато следете впечатленията на потребителите, мненията и критиките им. В крайна сметка е по-важно не Вие, а клиентите да харесват продукта Ви.
 
източник: allbusiness.com

Tags: обслужване на клиентиклиентипотребители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
06 Февруари 2018
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на...

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от Biznesidei.bg
28 Март 2017
Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в...

Как да се справяте с негативните коментари и да поддържате удовлетвoрението на клиентите си в електронната търговия

от Biznesidei.bg
22 Март 2017
Негативните коментари всъщност могат да Ви помогнат да направите бизнеса си...

4 начина да направите фирмения сайт по-приятен за използване за потребителите

от Biznesidei.bg
16 Март 2017
Сайтовете отдавна не са просто местата, където фирмите споделят информация и по...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.