Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Обслужване на клиенти

05 Юни 2018

5 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
1164 0
Клиентите са тези, които държат бизнеса Ви на пазара. Без значение дали са редовни или не толкова, не можете да си позволите да ги загубите. На какво обаче се дължи...
06 Февруари 2018

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от Biznesidei.bg
598 0
За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на изгодна цена. Защото конкурентите Ви също имат такива продукти. Важно е да накарате...
19 Януари 2018

3 причини да губите клиенти

от Biznesidei.bg
857 0
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са онези, които се връщат за още и още. Какво обаче, ако започнете да губите дори...
29 Ноември 2017

5 ключови качества на клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
451 0
Доволните клиенти се връщат отново и отново. Именно това са хората, които имат потенциал да станат лоялни на фирмата Ви. А лоялните потребители са едни от...
28 Март 2017

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от Biznesidei.bg
945 0
Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в състояние да го предложат. Понякога обаче това се оказва невъзможно, заради липса...
22 Март 2017

Как да се справяте с негативните коментари и да поддържате удовлетвoрението на клиентите си в електронната търговия

от Biznesidei.bg
604 0
Негативните коментари всъщност могат да Ви помогнат да направите бизнеса си по-добър, ако внимателно ги изслушате и им отделите нужното внимание. Затова...
16 Март 2017

4 начина да направите фирмения сайт по-приятен за използване за потребителите

от Biznesidei.bg
404 0
Сайтовете отдавна не са просто местата, където фирмите споделят информация и по пуляризират продуктите си. Сега те се използват за предлагане на страхотно...
06 Януари 2017

4 причини да задавате повече въпроси на потенциалните си клиенти

от Biznesidei.bg
845 0
Потенциалните клиенти не се интересуват от продукта или услугата Ви. Грижа ги е за ежедневните предизвикателства и проблеми, с които се сблъскват, и за начините да...
19 Декември 2016

Профилът на модерния корпоративен клиент и какво значи той за Вас

от Biznesidei.bg
766 0
За да успеете в качеството си на продавач, трябва да сте наясно точно кой е Вашият клиент. Това означава да го проучите внимателно, да знаете къде работи, каква е...
18 Октомври 2016

Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години

от Biznesidei.bg
579 0
С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти, обслужването на корпоративни клиенти също няма да запази настоящия си вид. Как обаче...
10 Септември 2016

Какъв да е следващият Ви ход, когато клиент Ви каже НЕ

от Biznesidei.bg
619 0
Предрпиемачите са продавачи. Успешните сред тях са особено добри в получаването на положителни отговори от клиентите си за продажбените си предложения. Като...
02 Септември 2016

5 добри причини да уволните най-лошите си клиенти

от Biznesidei.bg
887 0
Всички сме чували изразът "клиентът винаги е прав". Той обаче не отразява задължително истината. По-важното - необходимо е да разберем, че не всеки клиент е правилния...
05 Август 2016

4 начина да спечелите доверието на потенциалните и реалните клиенти

от Biznesidei.bg
962 0
Първото, което клиентите ще преценят по отношение на Вашия бизнес и продуктите Ви, е дали могат да Ви вярват. Затова и да спечелите доверието им е много важна част от...
29 Юли 2016

Искате да реализирате продажба или да спечелите клиент?

от Biznesidei.bg
833 0
В повечето случаи мерим бизнес успеха си с помощта на възвращаемостта на инвестицията ни. Ако дадено наше усилие донесе повече, отколкото сме похарчили за него, го...
10 Юни 2016

3 начина да отправите искрено извинение към клиент

от Biznesidei.bg
1401 0
Една от най-важните отговорности на предприемачите е да поддържат удовлетворението на клиентите си. Да, но никой не е съвършен. Случва се да пропуснете краен срок,...
27 Април 2016

3 урока за клиентското обслужване

от Biznesidei.bg
1136 0
Имате страхотни продукти. Отношението качество - цена е много добро. Вашата рекламна стратегия Ви носи множество клиенти. Забелязвате обаче една неприятна...
16 Март 2016

6 въпроса, които потребителите си задават преди да направят голяма поръчка

от Biznesidei.bg
947 0
Едно от най-сложните неща в предприемачеството са продажбите. Дори и страхотните идеи могат да ударят на камък, просто защото екипът по продажбите не се справя...
04 Януари 2016

3 бързи съвета за справяне с недоволен клиент

от Biznesidei.bg
1190 0
Всички се срещаме с тях. Клиентите, които по някаква причина остават с лошо впечатление и изразяват недоволството си. Някои са по-агресивни, други са по-спокойни, но...
28 Декември 2015

Умните фирми не се опитват да удовлетворят всяко клиентско изискване

от Biznesidei.bg
959 0
Нека бъдем реалисти - никой не може да удовлетвори всички искания на хората. В бизнеса това означава, че предприемачът, който никога не казва "не" на клиентите си, е...
Читателите на сайта са дали на статиите от раздел "Обслужване на клиенти" средна оценка 5 от 5.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...

Какво предполага един бизнес с щанд за натурален сок


Интересни идеи за бизнес!...

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.