Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Сезонно назначаване: 4 съвета за работодатели

от
352 0 26 Септември. 2017
Наемане на служители

Сезонно назначаване: 4 съвета за работодатели
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако една фирма има значителни разлики между натоварването през определените сезони, наемането на сезонни работници е едно от предпочитаните решения.

Важното е тук е да го направите така, че то да донесе полза и за Вас като работодатели, и за служителите. Как да се справите с тази задача? Ето как:
 
1. Започнете процеса по наемане рано и определете краен срок.
 
За да Ви стигне времето и да имате достатъчно хора на старта на силно заетия сезон, започнете подбора на кадри от рано. Така няма да прибързвате и да наемате неподходящи хора в последния момент. Ако например Ви трябват повече хора около коледните празници, започнете търсенето на работници още щом свърши лятото. Освен това по-ранното наемане ще позволи на новите кадри да се адаптират към работата преди пика на натовареност.
 
2. При търсенето на кадри заложете на социални мрежи и контактите си.
 
Повечето хора имат профили в социалните мрежи, затова е добра идея да рекламирате свободните си позиции там. А познатите и приятелите Ви ще могат не само да разпространят информация за офертата Ви, но и да Ви препоръчат хора, с което да Ви улеснят, когато избирате на кого да заложите.
 
3. Третирайте сезонните работници както хората, които се трудят за Вас постоянно.
 

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук


Сезонният работник ще усети, ако отношението Ви към него е пренебрежително, защото ще се труди за Вас за кратко. И ще Ви отвърне със същото. Да не говорим, че ще изпълнява задълженията си с по-ниско качество. Вместо това, дръжте се с временните си попълнения така, както със служителите, които искате да запазите на работа за дълго. Това ще осигури позитивно преживяване и за Вас като работодател, и за сезонните Ви работници. Освен това ще ги стимулира да се върнат при Вас и догодина, ако имат подобна възможност.
 
4. Създайте позитивна работна атмосфера.a
 
Това, че след няколко месеца се разделяте с временните служители, не значи, че не трябва да им осигурите добри условия на работа. Всъщност, ако не им ги осигурите, качеството на работата им ще се влоши. В крайна сметка и те знаят, че след няколко месеца няма да работят за Вас. Ето защо е важно да помислите и за тяхната мотивация и продуктивност. А мотивацията и продуктивността започват с приятната работна среда, която съдейства да изпълняват добре задълженията си.

Трябват Ви още съвети за назначаване? Вижте тук >>> и тук >>>
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: назначаване на персоналсезонни работнициработници

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Назначавате? 5 съвета за успешно интервю

от Biznesidei.bg
17 Април 2018
Интервюто Ви позволява да се запознаете с кандидатите за работа, за да изберете не...

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от Biznesidei.bg
20 Март 2018
За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и...

3 прагматични съвета за назначаването в стартъп фирмите

от Biznesidei.bg
09 Февруари 2018
Стартъп фирмата има предимството на възможността да започне от нулата по...

Назначавате? Избягвайте следните 4 грешки!

от Biznesidei.bg
09 Януари 2018
Търсите ли нови служители, пригответе се за дълъг и изтощителен процес. Как да го...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.