Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 знака, че сте намерили перфектния кандидат за работа

от
649 0 06 Юли. 2018
Наемане на служители

6 знака, че сте намерили перфектния кандидат за работа
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За всички е ясно колко важно е да назначавате именно онези кандидати, които са най-подходящи за предлаганата работа.

Остава обаче големият въпрос как точно да разпознаете тези най-подходящи кандидати сред всички останали, с които вече сте се срещнали. За да ги разпознаете, следете за тези знаци:
 
1. Познават добре материята, с която предстои да се занимават.
 
Ако в течение на интервюто си проличи, че кандидатът знае за какво говори и е навътре в сферата, в която ще се труди, това е човекът за Вас. Колкото повече конкретика и терминология включва в диалога Ви, толкова по-запознат е той.
 
2. Можете да усетите ентусиазма му.
 
Искреният ентусиазъм не е толкова често срещан, че да не го усетите, когато се сблъскате с него. Бъдете, разбира се, внимателни, защото прекаленият ентусиазъм съвсем не е позитив. Търсете хора, които очевидно са позитивно настроени, но не се самозалъгват за качествата и предимствата на позицията, която предлагате. Свръхочакванията само ще доведат до разочарование.
 
3. Проявяват честност.
 

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


Ако един кандидат увърта при отговорите си, той не Ви казва истината. Едно е да се замисли какво да Ви отговори, друго е да лавира около темата, но да не дава конкретика. Има ли какво да крие от Вас, можете спокойно да се усъмните в качествата и уменията му.
 
4. Комуникират бързо и ясно.
 
Това е качество, което не се среща честно, а е толкова необходимо в забързаното служебно ежедневие. Ако кандидатът срещу Вас отговоря просто, ясно, конкретно на зададените му въпроси, такава ще бъде и комуникацията му с евентуалните колеги, от което и той, и те биха спестили време и нерви.
 
5. Интервюто протича без "засечки".
 
Ако интервюто тече като естествен диалог и нищо в него не се усеща насилено, значи срещу Вас седи човек, с когото можете да се спогодите. А в крайна сметка, за да работи в екип един служител, той трябва да се спогажда добре с колегите си.
 
6. Дава нови идеи.
 
Свежият поглед на новите кадри е незаменим, когато е подкрепен с идеи за подобряване на статуквото. Да намерите кадри, които да са склонни да дават идеи, още повече добри такива, съвсем не е толкова лесна задача. Попаднете ли на такъв, добра идея е да го назначите, а така и да влеете "свежа кръв" в организацията си.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: на интервю за работаслужителиназначаване на персонал

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от Biznesidei.bg
20 Март 2018
За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и...

Как да привлечете талантливи служители

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Служителите не са разход, а актив за фирмата. Особено ако са талантливи,...

Търсите нови служители? Напишете силна обява!

от Biznesidei.bg
21 Септември 2017
Добре подготвената обява за работа ще Ви донесе по-добре подготвени кандидати,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.