Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 стъпки за назначаване на маркетингова суперзвезда

от
370 0 14 Декември. 2017
Наемане на служители

3 стъпки за назначаване на маркетингова суперзвезда
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Защо Ви трябват страхотни служители в маркетинговия отдел? Защо от тях в голяма степен зависи продуктите Ви да се продават, да се привличат нови клиенти и да се генерират приходи.

Как обаче да си осигурите не просто добри маркетингови кадри, а суперзвезди? Ето как:
 
1. На интервюто задавайте въпроси, свързани с резултатите.
 
Няма никакво значение дали един кандидат има опит в маркетинга. Има значение какво е постигнал през времето, през което се е занимавал с маркетинг. Реализирал ли е ръст в продажбите? Колко нови клиенти е привлякъл? Колко продажби е реализирал при всеки от каналите, с които е работил? Успял ли е да привлече големи корпоративни клиенти и т.н. и т.н. Всички тези въпроси ще Ви покажат дали човекът срещу Вас има значителни качества, които носят целените за бизнеса резултати. Именно това Ви и интересува.
 
2. Възложете назначаването на служители от маркетинга.
 
Ако самият Вие не сте маркетолог или ръководител на маркетингов отдел, оставете откриването на страхотен нов служител в маркетинга на хората, които се занимават с тази сфера. Те знаят какви качества и умения са необходими и как да ги разпознаят у кандидатите.
 
3. Назначавайте хора със специфични умения.
 

CD Мотивирани служители за успешна фирма
CD Мотивирани служители за успешна фирма

Повече детайли тук

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук


А именно умения, които са концентрирани около конкретните нужди на Вашия бизнес. Ако маркетингът Ви е най-вече в социалните мрежи, служителите, които наемате, трябва да имат знания, умения и опит в работа с тях. Ако пък сте по-загрижени за маркетинга чрез съдържание, такива служители ще са Ви необходими. Имате ли различни отдели за всичките си видове маркетинг, назначавайте за хора, които имат подходящите за отдела умения и опит. В крайна сметка специалистът по всичко е специалист по нищо.
 
източник: allbusiness.com

Tags: назначаване на персоналотдел Маркетингслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от Biznesidei.bg
20 Март 2018
За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и...

Как да привлечете талантливи служители

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Служителите не са разход, а актив за фирмата. Особено ако са талантливи,...

Търсите нови служители? Напишете силна обява!

от Biznesidei.bg
21 Септември 2017
Добре подготвената обява за работа ще Ви донесе по-добре подготвени кандидати,...

3 грешки, които да избягвате при посрещане на нови служители

от Biznesidei.bg
05 Септември 2017
Не е толкова трудно да загубите настоящите си служители, колкото е лесно да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.