Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 прагматични съвета за назначаването в стартъп фирмите

от
462 0 09 Февруари. 2018
Наемане на служители

3 прагматични съвета за назначаването в стартъп фирмите
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Стартъп фирмата има предимството на възможността да започне от нулата по правилния начин.

В крайна сметка, ако стартирате в подходящата посока, в последствие няма да се налага да се връщате и да коригирате стари грешки.
 
Както за всички процеси във фирмата, това се отнася и до назначаването на служители. То обаче е още по-важно, защото именно служителите Ви ще са тези, които ще се занимават с всичко в компанията Ви. Затова е редно да ги изберете така, че да не съжалявате после.
 
Ето 3 съвета как да го направите:
 
1. Започнете от определянето на фирмената култура.
 
Много по-лесно е да търсите хора, които ще се впишат в нея, отколкото да търсите култура, която ще се впише около хората, които вече сте наели. Ако искате амбициозен, мотивиран и активен екип, важно е да сте наясно с качествата, които възприемате за отличителни при амбициозните, мотивираните и активни хора. Само така ще знаете какво точно търсите и ще можете да намерите точно него, а не просто нещо подобно.
 
2. Определете ролите и личните качества, които Ви трябват.
 
Не е достатъчно да знаете, че са Ви нужни служители за продажби, обслужване на клиенти, производство и т.н. Необходимо е да знаете кой каква роля ще играе във фирмата, какви ще са задълженията му. Заедно с това, за да намерите най-подходящите хора за конкретните роли, трябва да сте наясно какви качества изискват тези роли. Защото ако искате телемаркетингов агент, дори и най-съвестния служител би бил безполезен, ако не е комуникативен и не умее да убеждава хората на купят продуктите, които предлага.

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

ДДС наръчник за счетоводителя - практика и решения
ДДС наръчник за счетоводителя - практика и решения

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


 
3. Определете как ще развивате таланта на кадрите си, не само как ще намерите талантливи хора.
 
Не можете да очаквате страхотните служители да се появят изневиделица в стартъп фирмата Ви. Още повече, че стартъпите не са най-сигурните работни места. Затова трябва да се подготвите за назначаването на хора с перспектива за развитие. Както и да решите по какъв начин ще ги развиете, за да отговарят те на нуждите на бизнеса Ви. Това всъщност ще Ви е доста полезно: колкото по-малко обременени от предходни знания и умения са кадрите Ви, толкова повече ще се поддават на "персонализиране" според това какво трябва конкретно на Вашето предприятие.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на персоналаслужителистартъп фирма

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от Biznesidei.bg
20 Март 2018
За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и...

Как да привлечете талантливи служители

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Служителите не са разход, а актив за фирмата. Особено ако са талантливи,...

Търсите нови служители? Напишете силна обява!

от Biznesidei.bg
21 Септември 2017
Добре подготвената обява за работа ще Ви донесе по-добре подготвени кандидати,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.