Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 прагматични съвета за назначаването в стартъп фирмите

от
431 0 09 Февруари. 2018
Наемане на служители

3 прагматични съвета за назначаването в стартъп фирмите
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Стартъп фирмата има предимството на възможността да започне от нулата по правилния начин.

В крайна сметка, ако стартирате в подходящата посока, в последствие няма да се налага да се връщате и да коригирате стари грешки.
 
Както за всички процеси във фирмата, това се отнася и до назначаването на служители. То обаче е още по-важно, защото именно служителите Ви ще са тези, които ще се занимават с всичко в компанията Ви. Затова е редно да ги изберете така, че да не съжалявате после.
 
Ето 3 съвета как да го направите:
 
1. Започнете от определянето на фирмената култура.
 
Много по-лесно е да търсите хора, които ще се впишат в нея, отколкото да търсите култура, която ще се впише около хората, които вече сте наели. Ако искате амбициозен, мотивиран и активен екип, важно е да сте наясно с качествата, които възприемате за отличителни при амбициозните, мотивираните и активни хора. Само така ще знаете какво точно търсите и ще можете да намерите точно него, а не просто нещо подобно.
 
2. Определете ролите и личните качества, които Ви трябват.
 
Не е достатъчно да знаете, че са Ви нужни служители за продажби, обслужване на клиенти, производство и т.н. Необходимо е да знаете кой каква роля ще играе във фирмата, какви ще са задълженията му. Заедно с това, за да намерите най-подходящите хора за конкретните роли, трябва да сте наясно какви качества изискват тези роли. Защото ако искате телемаркетингов агент, дори и най-съвестния служител би бил безполезен, ако не е комуникативен и не умее да убеждава хората на купят продуктите, които предлага.

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


 
3. Определете как ще развивате таланта на кадрите си, не само как ще намерите талантливи хора.
 
Не можете да очаквате страхотните служители да се появят изневиделица в стартъп фирмата Ви. Още повече, че стартъпите не са най-сигурните работни места. Затова трябва да се подготвите за назначаването на хора с перспектива за развитие. Както и да решите по какъв начин ще ги развиете, за да отговарят те на нуждите на бизнеса Ви. Това всъщност ще Ви е доста полезно: колкото по-малко обременени от предходни знания и умения са кадрите Ви, толкова повече ще се поддават на "персонализиране" според това какво трябва конкретно на Вашето предприятие.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на персоналаслужителистартъп фирма

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от Biznesidei.bg
20 Март 2018
За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и...

Как да привлечете талантливи служители

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Служителите не са разход, а актив за фирмата. Особено ако са талантливи,...

Търсите нови служители? Напишете силна обява!

от Biznesidei.bg
21 Септември 2017
Добре подготвената обява за работа ще Ви донесе по-добре подготвени кандидати,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.